کد خبر 10223
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۶

قالیباف در پاسخ به تذکر مالک شریعتی:

آن دسته از نمایندگانی که داوطلب هستند آرایشان اعلام شود، سیستم می‌تواند این کار را انجام دهد

آن دسته از نمایندگانی که داوطلب هستند آرایشان اعلام شود، سیستم می‌تواند این کار را انجام دهد

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه موضوع شفافیت در مجمع تشخیص در حال رسیدگی است، گفت: سیستم مجلس این آمادگی را دارد تا آراء آن دسته از نمایندگانی که داوطلب باشند، به صورت شفاف اعلام شود و برای سایر قوا، روال مجمع طی خواهد شد.

به گزارش نمایندگان ما، مالک شریعتی نیاسر نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی عصر امروز (یکشنبه، ۱۳ آذر ماه) و در تذکری گفت: در ایامی که همه ما در دانشگاه‌ها و مساجد جلسات پرسش و پاسخ داریم، یکی از سوالات اصلی مردم از نمایندگان درباره موضوع شفافیت است.

وی در ادامه با بیان اینکه مجمع فرآیند رسیدگی به شفافیت را طولانی کرده است، اظهار کرد: شما که در مجمع هستید و بعضی از نمایندگان که در جلسات آن حضور دارند باید سنگ جلوی پای شفافیت را بردارند به خصوص که شما طراح و نخستین امضاکننده این طرح بوده و برای اجرای آن مصر هستید. باید با مجمع صحبت کرده و این پیام شیرین را به مردم بدهید.

محمدباقر قالیباف در پاسخ به این تذکر با بیان اینکه در این جلسه مجمع درباره موضوع شفافیت بحث و صحبت شد و آن را پیگیری می‌کنیم، عنوان کرد: با توجه به اینکه مجلس موضوع شفافیت را به تصویب رسانده، آن دسته از نمایندگانی که داوطلب هستند آرایشان اعلام شود، سیستم می‌تواند این کار را انجام دهد و انفورماتیک آمادگی آن را دارد.

رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه خاطر نشان کرد: آنهایی (نمایندگانی) که تمایل داشته باشند می‌توانند منتظر نظر مجمع باقی بمانند. این موضوع درباره بخش مجلس بود و درباره سایر دستگاه‌ها، روال مجمع طی خواهد شد.

انتهای پیام

کد خبر 10223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =