کد خبر 10481
۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۷

نیک‌بین به نمایندگان خبر داد

عملکرد دستگاه‌های فرهنگی در جام جهانی زیر ذره‌بین مجلس

عملکرد دستگاه‌های فرهنگی در جام جهانی زیر ذره‌بین مجلس

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: دستگاه‌های فرهنگی باید توضیح دهند که از ظرفیت جام جهانی قطر برای جذب گردشگر و ارزآوری تا چه حد بهره بردند.

حجت‌الاسلام جواد نیک بین عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با نمایندگان ما، اظهار داشت: با توجه به اینکه جام جهانی ۲۰۲۲ در یکی از کشورهای همسایه ایران برگزار شد، از همان ابتدا تاکید بر این بود که ما باید از این ظرفیت به ویژه در عرصه‌های اقتصادی و فرهنگی نهایت استفاده را ببریم.

وی گفت: فرصت خوبی بود که هتل های ایران به ویژه در کیش پذیرای تماشاگران جام جهانی باشند چرا که این موضوع برای ما ارزآوری داشت.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دستگاه‌های فرهنگی به ویژه وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی باید به ما توضیح دهند که چه اقداماتی برای جذب گردشگر از میان تماشاچیان جام جهانی انجام دادند.

نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان ذیربط به صورت کلی می‌گویند اقدامات زیادی برای جذب گردشگر و استفاده از ظرفیت جام جهانی قطر انجام دادند، اما کلی گویی مورد قبول ما نیست و باید با عدد و رقم گزارش داده شود که ما چقدر توانستیم در این ایام گردشگر جذب کنیم و ارزآوری داشتیم یا خیر.

انتهای پیام

کد خبر 10481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =