کد خبر 10648
۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۹

حاجی دلیگانی در گفتگو با نمایندگان ما:

ادامه مذاکرات برجام، باید به رفع تحریم های اقتصادی بیانجامد

ادامه مذاکرات برجام، باید به رفع تحریم های اقتصادی بیانجامد

نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس گفت: موضوعی که ما باید در نظر بگیریم این است که مذاکرات برجام باید در جهت رفع تحریم ها انجام شود و آن هم در چارچوب قانون راهبردی باشد و از دولت نیز انتظار میرود که در همین راستا اقدام کند.

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری نمایندگان ما، در خصوص مذاکرات برجام، گفت: کشورهای اروپایی و آمریکا پس از شکست در جنگ ترکیبی که علیه کشورما، صورت دادند در پی این هستند که مذاکرات ادامه پیدا کند.

وی بیان کرد: موضوعی که ما باید در نظر بگیریم این است که مذاکرات برجام باید در جهت رفع تحریم ها انجام شود و آن هم در چارچوب قانون راهبردی باشد و از دولت نیز انتظار میرود که در همین راستا اقدام کند.

نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی، در انتها بیان کرد: با اینکه کشور ما هیچ وقت از مذاکره روی برگردان نبوده است ولی باید این را هم در نظر داشته باشیم که اگر مذاکرات به صورت عملی برای کشور ما سودمند باشد، باید در جهت آن گام برداریم و در غیر اینصورت، وقتی مذاکرات نتیجه عملی برای کشور ما ندارد وقتمان را برای آن صرف نکنیم.

انتهای پیام

کد خبر 10648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =