کد خبر 10845
۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۶

حسینی در گفتگو با نمایندگان ما:

احتمال تمدید برنامه ششم توسعه/ ‌باید بررسی بودجه را آغاز می‌کردیم

احتمال تمدید برنامه ششم توسعه/ ‌باید بررسی بودجه را آغاز می‌کردیم

نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: زمزمه‌هایی مبنی بر احتمال تمدید مجدد برنامه ششم توسعه وجود دارد که بر این اساس بهتر بود مجلس بررسی لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ را آغاز می‌کرد و معطل برنامه هفتم توسعه نمی‌ماند.

سید کریم حسینی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با نمایندگان ما، درباره آخرین وضعیت بررسی برنامه هفتم و بودجه سال آتی در مجلس، گفت: لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ معطل مانده است و اگر ما بخواهیم برنامه هفتم توسعه را از سال آینده اجرا کنیم، تکلیف بودجه سنواتی هم باید مشخص باشد.

وی یادآور شد: شهریور ماه امسال سیاست‌های کلی برنامه هفتم توسعه از سوی مقام معظم رهبری تأیید و ابلاغ شد، بنابراین دولت فرصت کافی برای بررسی و تدوین برنامه هفتم توسعه داشته است.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: البته دولتمردان می‌گویند که علت تأخیر در ارائه لایحه برنامه هفتم توسعه به مجلس، افزایش دقت عمل و عملیاتی تر بودن برنامه هفتم توسعه است.

حسینی تاکید کرد: انتقاد جدی به دولت وارد است که چرا تا این حد ارائه برنامه هفتم توسعه به مجلس را به تأخیر انداخته است که این مسئله باعث شده زمان ما برای بررسی لایحه بودجه سال آینده و برنامه هفتم هم کم باشد.

وی با بیان اینکه ما منتظر ارائه لایحه برنامه هفتم توسعه هستیم، گفت: البته زمزمه‌هایی مبنی بر احتمال تمدید مجدد برنامه ششم توسعه هم وجود دارد که بر این اساس بهتر بود مجلس بررسی لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ را آغاز می‌کرد و معطل برنامه هفتم توسعه نمی‌ماند.

انتهای پیام

کد خبر 10845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =