کد خبر 10975
۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۴

ارکانی در گفتگو با نمایندگان ما:

دولت نمی‌تواند حقوق کارمندان را بیشتر از ۲۰ درصد افزایش دهد

دولت نمی‌تواند حقوق کارمندان را بیشتر از ۲۰ درصد افزایش دهد

عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس گفت: تعیین ۲۰ درصد برای افزایش حقوق کارکنان دولت با تورم جامعه تناسبی ندارد اما دولت گفته نمی‌تواند حقوق‌ها را بیشتر از ۲۰ درصد افزایش دهد.

احسان ارکانی عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با نمایندگان ما، با اشاره به تعیین ۲۰ درصد افزایش حقوق برای کارکنان دولت در لایحه بودجه سال آینده، اظهار داشت: ما در جلسه کمیسیون تلفیق این موضوع را با برخی از دولتمردان مطرح کردیم که آنان گفتند دولت نمی‌تواند بیشتر از ۲۰ درصد حقوق‌ها را افزایش دهد.

وی افزود: نرخ تورم در حال حاضر بیشتر از ۵۰ درصد است و با این وضعیت، تعیین افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارمندان هیچ توجیهی ندارد.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۲ تصریح کرد: ما باید حمایت معیشتی از مردم را در اولویت خود قرار دهیم، چرا که وضعیت سخت اقتصادی و گرانی‌ها باعث کوچک شدن سفره‌های مردم شده است.

نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ما سال گذشته دولت را مکلف کردیم که با اعطای کالابرگ الکترونیکی به مردم کاری کند که کالاهای اساسی ارزان به دست مردم برسد که متاسفانه دولت این مصوبه را اجرایی نکرد.

وی اظهار داشت: قانون اعطای کالابرگ الکترونیکی به مردم حتما باید اجرایی شود و باید حمایت‌های معیشتی از مردم یکی از محورهای مهم ما در زمان بررسی و تصویب بودجه باشد.

انتهای پیام

کد خبر 10975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =