کد خبر 11031
۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴

بدری:

منافع اروپا در تمام منطقه در خطر قرار خواهد گرفت

منافع اروپا در تمام منطقه در خطر قرار خواهد گرفت

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای نظامی ایران در قلب تمام مردم منطقه جای داشته و هرگاه نیاز بوده برای یاری رساندن به ملت‌ها بیش قدم شده اند، گفت: پارلمان اروپا همواره نشان داده که یک نهاد تصمیم‌گیری مستقل نیست و همواره تحت تاثیر لابی های قدرت و ثروت که برای آنها تصمیم سازی می کنند، قرار دارد.

به گزارش نمایندگان ما، صدیف بدری نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش پارلمان اروپا برای تحریم و تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اتحادیه اروپا نباید برنامه های دیده شده آمریکا را با چشمانی بسته اجرا کند.

وی ادامه داد: پارلمان اروپا همواره در طی سالیان متمادی از بدو تشکیل نشان داده که یک نهاد تصمیم‌گیری مستقل نیست و همواره تحت تاثیر لابی های قدرت و ثروت که برای آنها تصمیم سازی می کنند قرار دارد و امروز شاهد این هستیم که لابی‌های صهیونیستی و آمریکایی با همراهی افراطیون حاضر در کشورهای اروپایی فشار مضاعفی برای تحریم سپاه پاسداران در پارلمان اروپا وارد آوردند.

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: اینکه می‌گوئیم پارلمان اروپا استقلال ندارد، یک تحلیل نیست بلکه یک واقعیت است، همواره تصمیمات این نهاد نه تنها منافع مردم اروپا را تامین کرده بلکه تحت تاثیر فشارهای سیاسی و حتی تطمیع مالی این پارلمان بر خلاف منافع ملت اروپا تصمیم گیری کرده. به عنوان مثال هنوز پرونده پرداخت‌های مالی یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس به خانم  ((اوا کایلی)) نایب‌رئیس یونانی پارلمان اروپا و سه نماینده دیگر هنوز در حال رسیدگی است و خود پارلمان اروپا اقرار کرد که این رشوه ها باعث تغییر و تاثیر در تصمیمات این نهاد شده است.

بدری افزود: اروپایی ها باید بدانند تکرار اشتباهات آمریکا و به طور خاص تصمیمات خصمانه ترامپ نه تنها هیچ منافعی را برای آنها تامین نخواهد کرد، بلکه در تمام منطقه منافعشان در خطر خواهد بود و این راهی است که خودشان انتخاب کرده اند. ما در مجلس شورای اسلامی قطعاً مقابله به مثل خواهیم کرد و تمام نیروهای نظامی اتحادیه اروپا در منطقه را در لیست تروریستی قرار می دهیم، و آنها باید بدانند در این بازی خطرناکی که شروع کرده‌اند بازنده خواهند بود.

وی خاطر نشان کرد: سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران در قلب مردم ایران جای دارد یا اجازه بدهید کامل تر بگویم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای نظامی ایران در قلب تمام مردم منطقه جای دارند و هرگاه نیاز بوده برای یاری رساندن به ملت‌ها بیش قدم شده اند، نه مانند اروپائیان که با چشمان بسته کنترل خود را در اختیار آمریکا قرار دادند و در جنگ‌های طولانی مدت در باتلاقی که آمریکا در عراق و افغانستان درست کرد فرو رفتند و بعد از هزینه‌های هنگفت جانی و مالی که به مردم اروپا تحمیل شد و جنایات فراوان در حق ملت های منطقه دست از پا درازتر مجبور به فرار و پذیرش شکست شدند، این دلیل عصبانیت دشمنان ایران از نیروهای نظامی کشورمان است.

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: تاریخ هیچگاه جنایات نیروهای نظامی ائتلاف آمریکا و اروپا در عراق و افغانستان را فراموش نخواهد کرد، اتحادیه اروپا باید بداند که تا وقتی در کنار آمریکا قرار دارد در قسمت اشتباه و سیاه تاریخ خواهد بود و همانطور که امروز مردم دنیا، اروپائیان را برای جنگ های جهانی اول و دوم سرزنش می‌کنند و آنها را باعث و بانی کشتار های فراوان در اروپا و دیگر نقاط دنیا می دانند، آیندگان نیز به طور حتم از ایشان به تلخی یاد خواهند کرد.

انتهای پیام

کد خبر 11031

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =