کد خبر 11087
۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۲

نقدعلی در گفتگو با نمایندگان ما:

هشدار به اروپا/ مجلس طرح اقدام متقابل را تصویب می‌کند

هشدار به اروپا/ مجلس طرح اقدام متقابل را تصویب می‌کند

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس گفت: اگر شورای اروپا مصوبه‌ای علیه سپاه تصویب کند، طرح اقدام متقابل و متناظر با مصوبات اتحادیه اروپا در راستای صیانت از قانون اساسی و منافع و حقوق ملت ایران در مجلس بررسی و تصویب می‌شود.

حجت الاسلام محمدتقی نقدعلی نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با نمایندگان ما، با بیان اینکه اقدام گستاخانه اتحادیه اروپا مبنی بر قرار دادن سپاه در لیست گروه‌های تروریستی هنجارشکنانه بود و با هیچ یک از موازین حقوق بین‌الملل سازگار نیست، اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک نهاد رسمی و قانونی است و غربی‌ها حق ندارند علیه سپاه اقدامی انجام دهند.

وی بیان کرد: کشورهای اروپایی در کشورهای همسایه ما مستشار نظامی دارند و حتماً می‌دانند که تصویب مصوبه‌ای علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به سود آنان تمام نمی‌شود.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: مجلس شورای اسلامی تمام قد پشت سپاه ایستاده است، ما روز گذشته علیه اقدام اخیر اتحادیه اروپا بیانیه ای صادر کردیم.

نقدعلی درباره طرح اقدام متقابل و متناظر با مصوبات اتحادیه اروپا در راستای صیانت از قانون اساسی و منافع و حقوق ملت ایران، گفت: این طرح در مجلس اعلام وصول شد و اگر شورای اروپا علیه سپاه مصوبه‌ای داشته باشد، این طرح را فوراً بررسی و تصویب خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه اقدام متقابل ما نشان‌دهنده اقتدار نظام جمهوری اسلامی است، گفت: دشمنان بدانند که ایران کشوری مقتدر است و دوره آنکه بتوانند ایران را با این تهدیدات وادار به عقب‌نشینی کنند، گذشته است.
نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پاسخ قاطعانه ما به اتحادیه اروپا باعث شد حساب کار دستشان بیاید، گفت: به نفع شورای اروپا خواهد بود که علیه سپاه مصوبه‌ای را به تصویب نرساند، چرا که اگر این اقدام را انجام دهند، باید منتظر عواقب آن هم باشند.

انتهای پیام

کد خبر 11087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =