کد خبر 11098
۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۴

با بدرقه نایب رئیس مجلس شورای اسلامی؛

رئیس دومای دولتی فدراسیون روسیه، تهران را به مقصد مسکو ترک کرد

رئیس دومای دولتی فدراسیون روسیه، تهران را به مقصد مسکو ترک کرد

رئیس دومای دولتی فدراسیون روسیه با بدرقه رسمی نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تهران را به مقصد مسکو ترک کرد.

به گزارش نمایندگان ما، ویاچسلاو والودین رئیس دومای دولتی فدراسیون روسیه و هیات همراه که به منظور شرکت در سومین نشست کمیسیون عالی مشترک پارلمانی مجالس ایران و روسیه عازم تهران شده بودند، عصر امروز (دوشنبه ۳ بهمن ماه) پس از برگزاری دیدارها و شرکت در برنامه ها و نشست های رسمی پارلمان ایران با بدرقه رسمی علی نیکزاد ثمرین نایب رئیس شورای اسلامی تهران را به مقصد مسکو ترک کردند.

بر اساس این گزارش ویاچسلاو والودین در جریان سفر یک روزه خود به تهران با محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت و گو کرد.

گفتنی است؛ هیات همراه رئیس دومای دولتی فدراسیون روسیه شامل جمعی از رؤسای کمیسیون‌های دوما و تعدادی از معاونان وزرای کشور روسیه در حوزه انرژی، تجارت، حمل و نقل و کشاورزی در نشست کمیسیون عالی پارلمانی ایران و روسیه شرکت کردند. در این نشست مذاکرات صریح و عملیاتی درباره توسعه همکاری‌های دو کشور در حوزه‌های انرژی، حمل‌ونقلی نظیر احداث مسیرهای ریلی و جاده‌ای در قالب کریدور شمال-جنوب در خاک ایران با همکاری و سرمایه‌گذاری طرف روس، افزایش تجارت محصولات کشاورزی و تسهیل مراودات بانکی و پولی دو کشور صورت گرفت.

انتهای پیام

کد خبر 11098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =