کد خبر 11299
۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۴

بیگی نژاد به نمایندگان ما خبر داد

گزارش نهادهای امنیتی از فساد در حواله‌های غیر/ سال آینده چک جایگزین حواله غیر می‌شود

گزارش نهادهای امنیتی از فساد در حواله‌های غیر/ سال آینده چک جایگزین حواله غیر می‌شود

عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس از گزارش نهادهای امنیتی و نظارتی از وجود فساد در حواله غیر خبر داد و گفت به همین خاطر بنا شده تا در بودجه سال آینده ما به جای حواله غیر چک را داشته باشیم.

هادی بیگی نژاد عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۲ در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با نمایندگان ما، اظهار داشت: گزارش نهادهای نظارتی و امنیتی از وجود فساد در تخصیص حواله غیر به دستگاه‌های مختلف برای اجرای پروژه‌های عمرانی حکایت دارد.

وی افزود: بر اساس این گزارشات دستگاه‌های مربوطه حواله غیر با کیفیتی که از سوی دولت به آنها داده شده بود را می فروختند و قیر با کیفیت نازل و با قیمت پایین تر را خریداری و در پروژه های عمرانی استفاده می کردند.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس گفت: علاوه بر این تعدادی از دستگاه ها نیز حواله غیر را می‌فروختند و عنوان می‌کردند که از دولت مطالباتی داشتند و این حواله غیر را به جای وصول مطالبات خود از دولت به مصرف می رساندند.

بیگی نژاد خاطرنشان کرد: به همین خاطر دولت تصمیم گرفت تا در بودجه سال آینده چک غیر را جایگزین حواله غیر کند به این صورت که دولت غیر را به پالایشگاهها بفروشد و وجه نقد آن را در اختیار دستگاه های مربوطه قرار دهد.

وی اضافه کرد: اعتبار این بخش به صورت چک در اختیار دستگاه ها قرار می گیرد و این الزام هم وجود دارد که این اعتبارات باید برای خرید غیر به مصرف برسد.

انتهای پیام

کد خبر 11299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =