کد خبر 11430
۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۰

وحیدی:

۱۵ هزار میلیارد تومان برای تکمیل مدارس خیرساز اختصاص می یابد

۱۵ هزار میلیارد تومان برای تکمیل مدارس خیرساز اختصاص می یابد

عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس از مصوبه امروز کمیسیون تلفیق مبنی بر اختصاص ۱۵ هزار میلیارد تومان برای تکمیل مدارس خیرساز به ویژه در مناطق محروم کشور خبر داد.

به گزارش نمایندگان ما، محمد وحیدی عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری نشست این کمیسیون عنوان کرد: با پیشنهاد بنده به عنوان نماینده کمیسیون آموزش در تلفیق، مصوب شد که ۱۵ هزار میلیارد تومان برای تکمیل مدارس خیرساز  روستایی، عشایری و کانکسی اختصاص یابد.

نماینده مردم نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان و گرمه و جاجرم و راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با توجه به اینکه در لایحه بودجه دولت نیز رقم ۴۲۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه‌های خیرساز دیده شده این رقم می‌تواند کمک ویژه‌ای در مشارکت دولت در پروژه‌های خیرساز داشته باشد.

وحیدی تصریح کرد: بخش عمده‌ای از عملیات پروژه‌های خیرساز در مشارکت دولت است و اگر دولت به موقع سهم خود را در تکمیل پروژه‌های خیرین بپردازد، عملا اقبال خیرین برای ورود به پروژه‌های مدرسه سازی نیز افزایش می‌یابد.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس تاکید کرد: این مصوبه با هدف رفع محرومیت‌ها در نقاط محروم و دورافتاده به تصویب رسید که امیدواریم اثر خوبی را در توسعه مدارس داشته باشد.

وی یادآور شد: در مصوبات سفر دولت نیز توجه ویژه‌ای به حذف مدارس کانکسی و توسعه مدارس روستایی- عشایری شده است و این مصوبه کمیسیون تلفیق می‌تواند تکمیل کننده این سیاست باشد.

انتهای پیام

کد خبر 11430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =