کد خبر 11446
۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۳

قادری در گفتگو با نمایندگان ما:

ورود نظارتی مجلس بر فرآیند مولدسازی/ هرگونه واگذاری و مشارکت باید با روش‌های رقابتی و مزایده باشد

ورود نظارتی مجلس بر فرآیند مولدسازی/ هرگونه واگذاری و مشارکت باید با روش‌های رقابتی و مزایده باشد

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، گفت: مولدسازی دارایی‌های راکد دولت باعث تکمیل پروژه‌های دولتی می‌شود و مجلس هم حتما بر این فرایند نظارت خواهد کرد. 

 جعفر قادری عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری نمایندگان ما، گفت: مولدسازی دارایی‌های راکد دولت باعث تکمیل پروژه‌های دولتی می‌شود و مجلس هم حتما بر این فرایند نظارت خواهد کرد. 

وی بیان اینکه حتما بر فرایند مولدسازی دارایی‌های راکد دولت نظارت‌های کافی خواهد شد، گفت: در سال‌های قبل مصوبات زیادی برای مولدسازی تصویب شد اما هیچ یک اجرا نشد و به علت آنکه این موضوع ضرورت داشت، سران قوا به آن ورود کردند. 

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از آنجایی که فرآیند قانونگذاری در مجلس زمان بر است، سران قوا این تصمیم را اتخاذ کردند تا مولدسازی زودتر انجام شود. 

وی تصریح کرد: البته هیچ منعی برای دخالت مجلس شورای اسلامی در این زمینه وجود ندارد و ما حتما نظارت‌های لازم را بر این کار انجام خواهیم داد. 

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: سران قوا با موافقت مقام معظم رهبری مصوبه مولدسازی را تصویب کردند و این موضوع از اختیارات رهبر معظم انقلاب است و نباید نسبت به این کار که نتایج بسیار خوبی دارد، منفی بافی کرد. 

قادری گفت: هرگونه واگذاری و مشارکت حتماً باید از طریق روش های رقابتی و مزایده باشد، چرا که اگر اینگونه نباشد برخی از افراد به شایعات دامن می‌زنند که این شایعات به فرایند مولدسازی لطمه می‌زند. 

وی اظهار داشت: درآمد زیادی به ویژه برای تکمیل پروژه‌های دولتی نیمه تمام از طریق مولدسازی دارایی‌های دولت به دست می‌آید و مشکلات کشور را حل می‌کند.

انتهای پیام

کد خبر 11446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =