کد خبر 12871
۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۴

صفایی دلویی:

قوا همدلی را در چارچوب قانون دنبال کنند/تلاش‌های دولت برای رفع مشکلات از چشم مجلس پنهان نیست

قوا همدلی را در چارچوب قانون دنبال کنند/تلاش‌های دولت برای رفع مشکلات از چشم مجلس پنهان نیست

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قوا همدلی را در چارچوب قانون دنبال کنند گفت: تلاش‌های دولت برای رفع مشکلات از چشم مجلس پنهان نیست.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری نمایندگان ما، محمد صفایی دلویی با اشاره به تعامل بین قوا بیان کرد: ما باید هم افزایی را در چارچوب قوانین دنبال کنیم.

وی با اشاره به رویکر دولت برای ترمیم کابینه و خداحافظی از وزیران ناکارآمد گفت: حتماً باید مجلس به اجرای قوانین نظارت داشته باشد.

صفائی دلویی با بیان اینکه هم افزایی بین قوا در چارچوب های قانونی خود پاسخ می دهد، بیان کرد: نمایندگان مجلس یکسری وظایف ذاتی دارند که بر مبنای آن باید بر اجرای قوانین نظارت داشته باشند. بنابراین موضوع هم افزایی بین قوا که از سوی مقام معظم رهبری به درستی مطرح شده است، حتما باید در چارچوب های قانونی خود لحاظ شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه  مجلس با دولت همراه است و تلاش‌های دولت برای رفع مشکلات از چشم مجلس پنهان نیست، بیان کرد: مجلس همواره اجرای قوانین و نظارت بر حسن اجرای آنها را طلب می کند.

وی با اشاره به اینکه اجرای درست و به موقع قوانین سبب تقویت دولت می شود بیان کرد: دولت در اجرای قوانین باید قوی تر عمل کند. به عنوان مثال دولت آئین نامه اجرای قوانین را یا با تاخیر و یا اصلا نمی نویسد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به عدم اجرای قانون بودجه در بخش تخصیص اعتبارات عمرانی از سوی دولت بیان کرد: ما در حال حاضر دو و نیم هزار میلیون تومان پروژه نیمه تمام عمرانی داریم که مسئولین دولتی باید برای حل این مساله راه چاره کنند و در سفرهای استانی پروژه جدید تعریف نشود.

منبع:خانه ملت 

انتهای پیام 

کد خبر 12871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =