کد خبر 11596
۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۰

نقدعلی:

سران قوا تدبیری برای موضوعات اقتصادی بیاندیشند

سران قوا تدبیری برای موضوعات اقتصادی بیاندیشند

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس گفت: سران قوا که بحمدالله نشست هایی دارند و با این قیل و قال برای مولدسازی نیز تصمیم گیری کردند، برای موضوع اقتصادی نیز تدبیر کنند، چرا که این وضع فعلی هیچ توجیهی ندارد و هر تصمیمی لازم است بگیرید که سفره مردم بیش از این کوچک نشود و این بساط تورم اصلاح شود.

به گزارش خبرنگار نمایندگان ما، محمدتقی نقدعلی در نشست علنی نوبت عصر امروز (سه شنبه ۲ اسفندماه) مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: حضور حماسی مردم در ۲۲ بهمن حجت را بر ما مسئولان تمام کرد که اگر قدردان مردم نباشیم، هیچ پاسخی در محضر خدا نداریم.

وی افزود: سران قوا که بحمدالله نشست هایی دارند و با این قیل و قال برای مولدسازی نیز تصمیم گیری کردند، برای موضوع اقتصادی نیز تدبیر کنند، چرا که این وضع فعلی هیچ توجیهی ندارد و هر تصمیمی لازم است بگیرید که سفره مردم بیش از این کوچک نشود و این بساط تورم اصلاح شود.

وی در ادامه ضمن تقدیر از نقش آفرینی گروه های جهادی در کمک رسانی به مردم استان اصفهان و چهارمحال و بختیاری گفت: از همه گروه های جهادی که از بخش های مختلف کشور برای کمک به مردمی که در هفته های اخیر مشکلاتی ناشی از بارش نزولات آسمانی برایشان ایجاد شده است، تشکر می کنم و بحمدالله اصفهان و چهارمحال و خوزستان همه ید واحده هستند.

انتهای پیام

کد خبر 11596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =