کد خبر 11803
۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۵

قالیباف خبر داد؛

بررسی تمام موارد ارجاعی لایحه بودجه ۱۴۰۲ توسط کمیسیون تلفیق

بررسی تمام موارد ارجاعی لایحه بودجه ۱۴۰۲ توسط کمیسیون تلفیق

رییس مجلس شورای اسلامی از بررسی تمام موارد ارجاعی لایحه بودجه ۱۴۰۲ توسط کمیسیون تلفیق خبر داد و گفت: نمایندگان ۱۲ ساعت برای ارائه پیشنهادات خود به کمیسیون وقت دارند.

به گزارش نمایندگان ما، محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در نوبت عصر جلسه علنی روز سه‌شنبه مجلس شورای اسلامی و در ادامه رسیدگی به بخش‌های درآمدی لایحه بودجه ۱۴۰۲ کل کشور، گفت: بررسی بخش درآمدی لایحه به پایان رسید و کمیسیون تلفیق از ساعت ۱۶ جلسه خود را برگزار خواهد کرد تا نظر خود را درباره تمام بندهای ارجاعی لایحه بودجه اعلام کند.

رییس مجلس شورای اسلامی افزود: همچنین بخش درآمدی و هزینه‌ای تبصره ۱۴ نیز به طور کامل با یکدیگر در حین بررسی بخش هزینه‌ای بودجه مورد بررسی قرار خواهند گرفت. البته گزارش نهایی کمیسیون تلفیق امشب بارگذاری می‌شود و دوستان ۱۲ ساعت تا صبح فردا (چهارشنبه) فرصت دارند پیشنهادات خود را بر روی این گزارش ثبت کنند.

قالیباف با بیان اینکه فردا گزارش کمیسیون تلفیق رسیدگی خواهد شد تا بخش درآمدی لایحه به اتمام برسد، در خصوص تبصره (۱۹) لایحه گفت: در سال‌های گذشته اعتباراتی به صندوق‌های بازنشستگی تخصیص یافته بود اما پیشنهادی که در بند «د» تبصره ۱۹ مطرح شده سقف بودجه را بالا می‌برد. بنابراین این بند را به کمیسیون تلفیق ارجاع می‌دهم تا اصلاحات لازم بر روی آن صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در تبصره ۶ این لایحه نیز چندین مورد بند حذفی و اصلاحی داشتیم بنابراین لازم است کمیسیون تلفیق تبصره (۶) را دوباره بررسی کند.

انتهای پیام

کد خبر 11803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =