کد خبر 1181
۱۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۸

عذرخواهی نماینده گلپایگان و خوانسار از مردم

عذرخواهی نماینده گلپایگان و خوانسار از مردم

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار از حاشیه های ایجاد شده پیرامون مصاحبه اخیرش با یکی از رسانه ها درباره مشکلات مردم در زمینه کمبود داروهای مربوط به کرونا عذرخواهی کرد.

به گزارش نمایندگان ما، مسعود خاتمی نماینده مردم گلپایگان و خوانسار، در جمع خبرنگاران با عذرخواهی از حاشیه های ایجاد شده گفت: ابتدا به عنوان یک پزشک و از نگاه تخصصی باید اشاره کنم که ویروس کرونا، یک ویروس جدید و ناشناخته است و بسیاری از داروهایی که برای این بیماری تجویز می شود، هنوز مراحل تأیید علمی را طی نکرده اند؛ حتی فرضیه های مربوط به روش های انتقال یا جلوگیری از این ویروس در طول همین دو سال، دستخوش تغییرات جدی شده است.

وی با اشاره به مصاحبه دو روز گذشته خود با یکی از رسانه ها افزود: در این مصاحبه درباره کمبود داروی رمدیسیور و سرگردانی مردم برای تأمین این دارو، خصوصاً در بخش خصوصی پرسیده شد. اولاً باید عرض کنم که در حال حاضر در مورد اثربخشی این دارو، تردید زیادی به وجود آمده و بسیاری از مراجع علمی اثر درمانی آن را زیر سؤال برده اند. ثانیاً همان طور که گفته شد این دارو در بیمارستان های دولتی موجود است و برای موارد حاد و ضروری استفاده می شود؛ اما برخی از مردم در اثر استیصال ناشی از بیماری، علی رغم عدم ضرورت به دنبال تهیه این دارو با قیمت آزاد هستند. این مشکل، مصیبت و دردی است که مدیران عرصه سلامت باید برای آن تدبیری فوری بیندیشند.

خاتمی ادامه داد: اما در این گفت وگو که طی یک تماس تلفنی کوتاه انجام شد، برای تبیین مسئله مذکور، عباراتی در فضای محاوره بیان شد که موجب بروز سوء تفاهم و آزردگی خاطر مردم شد. به همین خاطر، بر خود واجب می دانم که حتماً از ملت بزرگوار ایران عذرخواهی کنم. ما در مکتب امام راحل عزیزمان، آموخته ایم و باور داریم که مردم عزیز، ولی نعمتان ما هستند و همواره خود را شرمنده صبر و بزرگواری ایشان می دانیم.

نماینده گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بنده از صمیم قلب افتخار می کنم که بیش از چهل سال از عمر خویش را صرف خدمتگزاری به مردم در عرصه های مختلف کرده ام و اکنون نیز به عنوان نماینده همین مردم، امانتدار و خادم ایشان در مجلس شورای اسلامی هستم و حقیقتاً اعتقاد دارم که توفیق این خدمت چهل ساله، ذخیره ای گرانبها برای آخرتم خواهد بود؛ امیدوارم خداوند به همه ما صبر، صداقت و حسن عاقبت، عطا کند.

انتهای پیام

کد خبر 1181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =