کد خبر 559
۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۵

خاتمی:

مسکن، یکی از دغدغه های اصلی مردم است

مسکن، یکی از دغدغه های اصلی مردم است

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس یازدهم با بیان اینکه وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی، می‌تواند مشکل مسکن را که یکی از اصلی ترین دغدغه های مردم است را حل کند، گفت: قاسمی تاکنون برنامه‌های خوبی در کمیسیون‌های تخصصی ارائه کرده و تسلط خوبی در این حوزه دارد.

به گزارش نمایندگان‌ما، سید مسعود خاتمی نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس یازدهم ، رستم قاسمی وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی را یکی از گزینه های کارآمد و از نقاط قوت کابینه پیشنهادی رییس جمهور دانست و گفت: با توجه به این که مشکل مسکن در حاضر یکی از دغدغه های اصلی مردم است سوابق اجرایی و برنامه های مهندس قاسمی می‌تواند نوید ایجاد تحولی در این حوزه را بدهد.

وی ادامه داد: ایشان کارنامه خوبی در قرارگاه سازندگی خاتم الأنبیا و وزارت نفت در شرایط دشوار تحریم ها دارد و علاوه بر این بر حوزه راه و مسکن نیز تسلط کافی دارد و برنامه های کامل و خوبی را ارائه کرده که از آن جمله می توان به تکمیل پروژه های مسکن مهر، برنامه اجرایی برای ساخت یک میلیون مسکن در سال، ناوگان حمل و نقل سبز، پرداخت وام ودیعه برای مستأجران و امثالهم اشاره کرد.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس یازدهم یادآور شد: کشور در حال حاضر نیاز به تحول در زمینه مسکن، حمل و نقل و راه سازی دارد که این مهم تنها از مسیر تحول در بدنه اجرایی و ساختار این وزارتخانه حاصل می شود؛ وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی تاکنون برنامه های خوبی در کمیسیون های تخصصی ارائه کرده و تسلط خوبی در این حوزه دارد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی افزود: امیدوارم ایشان بتواند اعتماد نمایندگان مردم را جلب نماید و با اجرای برنامه ها، گامی مؤثر در حل مشکلات مردم و بهبود وضعیت مسکن و راه کشور بردارد.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام

کد خبر 559

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =