کد خبر 7852
۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۴

خدابخشی خبر داد

تلاش برای تخصیص اعتبار به مسکن مهر الیگودرز/ سفر مسئولان سازمان ملی زمین و مسکن به شهرستان

تلاش برای تخصیص اعتبار به مسکن مهر الیگودرز/ سفر مسئولان سازمان ملی زمین و مسکن به شهرستان

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برای رفع مشکلات مسکن مهر به اعتبار بیشتری نیاز داریم، گفت: طی تماس تلفنی با سازمان ملی مسکن اعتبارات لازم تخصیص پیدا خواهد کرد.

به گزارش نمایندگان ما، محمد خدابخشی نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی در بازدید از مسکن مهر الیگودرز با اشاره به مطالبات ساکنان منطقه، عنوان کرد: تکمیل مسجد مسکن مهر، ایمن سازی کانال ها و آسفالت معابر از جمله مطالبات ساکنان است.

وی افزود: سازمان ملی مسکن اعتبارات خوبی برای رفع مشکلات مسکن مهر تخصیص داد و اکنون پیمانکار مشغول کار است.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت: مسجد مسکن مهر تقریبا آماده شده، سرویس بهداشتی و آسفالت معابر نیز با توجه به آماده بودن زیرسازی در آینده نزدیک تکمیل  می‌شود.

خدابخشی با بیان اینکه برای رفع مشکلات مسکن مهر به اعتبار بیشتری نیاز داریم، افزود: طی تماس تلفنی با سازمان ملی مسکن اعتبارات لازم تخصیص پیدا خواهد کرد.

وی بیان کرد: ملزم کردن تاکسیرانی برای ارائه خدمات به ساکنان مسکن مهر نیز توسط شهرداری انجام شده است،   با پیگیری شهرداری فرایند احداث ایستگاه آتش نشانی در دستور کار قرار گرفته است.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت: همچنین زمینی به مساحت ۵ هزار متر مربع که کاربری فضای سبز دارد، برای احداث پارک در نظر گرفته شده است.

خدابخشی با اشاره به مجاورت مجموعه ورزشی کارگران با مسکن مهر الیگودرز عنوان کرد: تلاش ما این است که این مجموعه هر چه سریعتر تکمیل شود تا ساکنان مسکن مهر از آن استفاده کنند.

وی به مشکل برخی بلوک‌ها در مسکن مهر نیز  اشاره کرد و گفت: تعدادی از تعاونی ها به تعهدات  خود عمل نکرده‌اند، نصب آسانسور یکی از این تعهدات بوده که انجام نشده است.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: رفع برخی مشکلات مسکن مهر از جمله نصب آسانسور  نیازمند همراهی ساکنان است، ما هم تلاش خود را انجام می‌دهیم تا از طریق پرداخت تسهیلات یا موارد دیگر مشکلات ساکنان مرتفع شود.

خدابخشی در پایان صحبت‌های خود گفت: با توجه به اینکه مجموعه مسکن مهر الیگودرز در بهترین نقطه شهرستان جانمایی شده است، در صورت ارائه خدمات قطعا جذابیت بیشتری برای ساکنان خواهد داشت.

انتهای پیام

کد خبر 7852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =