کد خبر 7946
۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۷

خدابخشی بیان کرد؛

استمهال وام‌های پرداختی صندوق کارآفرینی امید به مردم الیگودرز

استمهال وام‌های پرداختی صندوق کارآفرینی امید به مردم الیگودرز

نماینده مردم الیگودرز در مجلس گفت: استمهال وام‌هایی که صندوق کارآفرینی امید به مردم شهرستان پرداخت کرده مورد توجه قرار بگیرد.

به گزارش نمایندگان ما،محمد خدابخشی نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی در نشست با مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور اظهار کرد: افزایش سقف تسهیلات تفاهم‌نامه بنیاد مسکن و صندوق کارآفرینی امید در راستای اجرای منظومه روستایی از درخواست‌هایی است که امیدواریم مورد توجه قرار بگیرد.

وی با اشاره به اینکه یکی از مزیت‌های نسبی الیگودرز دامپروری است، عنوان کرد: انتظار ما این است که به دامداران سنتی این شهرستان هم تسهیلات ‌پرداخت شود.

خدابخشی بیان کرد: درخواست دیگر اینکه از منابع داخلی صندوق کارآفرینی مبلغی برای شهرستان اختصاص پیدا کند.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی استمهال وام‌هایی که قبلاً پرداخت شده را عنوان کرد و گفت: با توجه به وقوع سیل چند روز پیش انتظار ما این است استمهال وام‌هایی که صندوق پرداخت کرده مورد توجه قرار بگیرد.

وی بیان کرد: پرداخت وام‌های ضروری هم از درخواست‌هایی است که امیدوارم به آن توجه شود.

خدابخشی در ادامه به بازدید از مسکن مهر الیگودرز نیز اشاره کرد و گفت: فاز اول مسکن مهر که ۱۲۷۱ خانوار در آن ساکن هستند به دلیل عدم تعهد شرکت تعاونی‌ها فاقد آسانسور است، با توجه به اینکه ساکنان توان خرید آسانسور ندارند درخواست ما این است که به چند بلوک وامی پرداخت شود تا بتوانند آسانسور را خریداری و نصب کنند.

وی به مزیت نسبی گیاهان دارویی در الیگودرز نیز اشاره کرد و افزود: درخواست ما این است که صندوق به روستای دره حیدر کمک کند تا طرح‌های توجیهی در حوزه گیاهان دارویی اجرا شود.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت: در زمینه گردشگری نیز با توجه به جاذبه‌های گردشگری شهرستان انتظار داریم دو روستای هدف گردشگری پیر امام در منطقه ززو ماهرو و خان‌آباد در راستای اجرای طرح‌های گردشگری مورد حمایت صندوق قرار بگیرند.
 
خدابخشی در ادامه با اشاره به مصوبه سفر رییس جمهور مبنی بر احداث‌کارخانه فرآوری گیاهان دارویی در الیگودرز گفت: با توجه به اینکه صندوق کارآفرینی قرار بوده تسهیلات را پرداخت کند انتظار داریم به این مورد توجه شود، زیرا طرح توجیه اقتصادی دارد.

وی بیان کرد: یکی دیگر از درخواست‌های ما پرداخت تسهیلات به شهرداری برای ایجاد بازار چه صنایع دستی در میدان شهید فهمیده است، شهرداری در این میدان ۹۷ غرفه را ایجاد کرده است.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انتظار داریم از محل کمک های اجتماعی صندوق با توجه به وقوع سیل توجه ویژه‌ای به شهرستان شود، گفت: انتظار دیگر خرید ون برای راه‌اندازی استودیو تلویزیونی شهرستان است.

انتهای پیام

کد خبر 7946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =