کد خبر 12145
۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۱

نظری:

به داد شرکت شهرک های صنعتی استان مرکزی برسید

به داد شرکت شهرک های صنعتی استان مرکزی برسید

نماینده مردم خمین در مجلس در تذکری با بیان اینکه به داد شرکت شهرک های صنعتی استان مرکزی برسید، گفت: متاسفانه اراده ای برای رفع مشکلات صنعتگران و سرمایه گذاران مستقر در شرکت شهرک ها دیده نمی شود. ۲ ماه است که عملاً این شرکت تعطیل است، ما به هیچ وجه پاسخگوی سرمایه گذاران در استان نیستیم.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری نمایندگان ما، علیرضا نظری در نشست علنی امروز (یکشنبه 21 اسفندماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به وزیر آموزش و پرورش گفت: زمان بر شدن رتبه بندی و ایجاد نارضایتی در معلمان ، عدم توجه به سابقه و تجربیات فرهنگیان در اخذ رتبه، فرهنگی با 30 سال سابقه رتبه 1 و دو سال سابقه با رتبه 3 ، عدم آموزش کافی به دست اندرکاران رتبه بندی در تعیین امتیازات و نحوه بارگذاری مدارک، سلیقه ای امتیاز دادن ارزیابان در مناطق مختلف کشور، عدم شناخت ارزیاب از فرد مورد ارزیابی، عدم کاهش دقت در ارزیابی به علت کشیده شدن احکام به آخر سال، تغییر مداوم رتبه ها از 5 به 4 ، از 4 به 3 و از 3 به 2 بسیار اتفاق افتاده و چه زمانی قرار است این وضعیت نابسامان اصلاح شود.

نماینده مردم خمین در مجلس یازدهم در تذکری خطاب به وزرای اقتصاد و جهاد کشاورزی ادامه داد: عدم تامین ارز واردکنندگان نهاده های دام و طیور، عدم بارگیری نهاده‌های خریداری شده تولیدکنندگان توسط واردکنندگان ، کسری بارگیری نهاده خریداری شده توسط تولیدکنندگان، عدم حمل نهاده در زمان مقرر در برابر قیمت مصوب و تقاضای مبلغ اضافی توسط نمایندگان، کاهش سرانه خوراک مرغ از 1400 گرم به 700 گرم، عدم خرید محصول تولیدی برابر قیمت کارشناسی شده که این موارد صنعت دام و طیور را نابود کرده است. این فشارها بر تولیدکننده حمل می شود. سایر بخش ها سود خود را می برند و تنها کسی که در این میدان ضرر کننده است، تولیدکننده می باشد.

وی در تذکری خطاب به وزیر صمت افزود: به داد شرکت شهرک های صنعتی استان مرکزی برسید، متاسفانه اراده ای برای رفع مشکلات صنعتگران و سرمایه گذاران مستقر در شرکت شهرک ها دیده نمی شود. 2 ماه است که عملاً این شرکت تعطیل است، ما به هیچ وجه پاسخگوی سرمایه گذاران در استان نیستیم.

انتهای پیام 

کد خبر 12145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =