کد خبر 12339
۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۱

مقتدایی:

عرضه و قیمت خودرو در سال ۱۴۰۲ به نفع مردم تغییر می‌کند

عرضه و قیمت خودرو  در سال ۱۴۰۲ به  نفع مردم تغییر می‌کند

نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: در سال ۱۴۰۲ با برداشتن مشکلات بیشتری حوزه خودرو، عرضه افزایش می‌یابد، درواقع آنچه در سال ۱۴۰۱ طراحی شد در سال آینده جواب می‌دهد.

به گزارش نمایندگان ما، عباس مقتدایی درباره وضعیت بازار خودرو، گفت: خوشبختانه نگاه به حوزه خودرو و واردات آن و نحوه توزیع این کالا تغییر کرده است؛ پیش از این تاکید بر این بود که فقط دو خودروساز بزرگ کشور عرضه کننده باشند که مجلس یازدهم این سیاست را به دلیل ایرادات و مشکلات آن از طریق تصویب واردات کنار زد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی افزود: مصوبه مجلس درباره واردات خودرو موجب شده که ضروروت واردات خودرو به عنوان یک اصل پذیرفته شود اکنون میان مسئولان کشور در این زمینه وفاق ایجاد شده و خودروسازان نیز متوجه شده‌اند که بازار انحصاری گذشته تغییر کرده و باید در کیفیت و قیمت و نحوه توزیع تجدینظرکنند.

وی اضافه کرد: سال ۱۴۰۲ مسایل بیشتری در موضوع خودرو برداشته خواهد شد و عرضه خودرو افزایش می‌یابد، بنابراین آنچه در سال ۱۴۰۱ طراحی شد در سال آینده جواب می‌دهد و عرضه و قیمت خودرو تحت تاثیر موضوعات مختلف از جمله پیگیری مجلس به نفع مردم تغییر خواهد کرد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: تصمیماتی که در بودجه سال ۱۴۰۲ در حوزه خودرو اخذ شده موجب می‌شود که بازار خودرو به نفع مردم بهتر شود.

انتهای پیام

کد خبر 12339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =