کد خبر 12401
۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۹

حسینی کیا در گفتگو با نمایندگان:

توافق با عربستان کشورهای اسلامی را علیه استکبار متحد می‌کند

توافق با عربستان کشورهای اسلامی را  علیه استکبار متحد می‌کند

نماینده سنقر در مجلس شورای اسلامی، گفت: اینکه ما بتوانیم در منطقه دشمن زدایی کنیم و کشورهای اسلامی با یکدیگر متحد شوند، این موضوع می تواند دنیای اسلام را به یک قدرت بزرگ بر علیه استکبار تبدیل کند.

سید جواد حسینی کیا نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری نمایندگان ما، در خصوص توافق ایران و عربستان گفت: اینکه جمهوری اسلامی ایران بتواند با همسایگان خود ارتباط موثری داشته باشد، یک ظرفیت بسیار عالی بشمار می آید و از طرفی دیگر، اینکه ما بتوانیم در منطقه دشمن زدایی کنیم و کشورهای اسلامی با یکدیگر متحد شوند، این موضوع می تواند دنیای اسلام را به یک قدرت بزرگ بر علیه استکبار تبدیل کند.

وی بیان کرد: زمانی که یک قدرت منطقه‌ای بخواهد به وجود بیاید، این مسئله نیازمند این است که همه کشورهای منطقه با یکدیگر متحد شوند، و توافق ایران و عربستان نیز می تواند بر این مسئله تاثیر بسزایی داشته باشد.

نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی، در انتها بیان کرد: تلاش ما بر این است که توافقات ایران و عربستان منجر به بهبود وضعیت اقتصادی کشور شود و این توافق بر سفره های مردم نیز اثر گذار باشد تا باعث کاهش فشار بر سفره های مردم شود.

انتهای پیام

کد خبر 12401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =