کد خبر 12390
۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۵

دستغیب:

رئیس‌ دیوان محاسبات فرا رسیدن عید نوروز را به همتایان خود تبریک گفت

رئیس‌ دیوان محاسبات فرا رسیدن عید نوروز را به همتایان خود تبریک گفت

رئیس‌ دیوان محاسبات طی پیامی فرا رسیدن عید نوروز را به همتایان خود در سایر کشورهای جهان تبریک گفت.

به گزارش نمایندگان ما، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل دیوان محاسبات کشور، سید احمد رضا دستغیب رئیس‌ دیوان محاسبات طی پیامی فرا رسیدن عید نوروز را به همتایان خود در سایر کشورهای جهان تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است: «همکار گرامی، عید نوروز باستانی، همواره نویدبخش مودت میان ملل، همدلی نسل‌ها و شادی ملت‌ها بوده است. امید است همگام با تحول در طبیعت، سال پیش رو، سال پیشرفت و رفاه توأم با امنیت و عدالت برای تمامی ملت‌ها باشد.

به همین مناسبت، فرصت را غنیمت شمرده و گرم‌ترین تبریکات، عالی‌ترین درودها و زیباترین آرزوهایم را به مناسبت این عید فرخنده و تقارن بهار طبیعت با بهار قرآن و فرصت بهره‌مندی از ماه ضیافت الله؛ به جنابعالی، خانواده محترمتان و همه کارکنان و همکارانتان در آن دیوان محاسبات تقدیم می‌کنم و برای شما آرزوی موفقیت و خوشبختی در سال نو می‌نمایم.

با عنایت به اهمیت توسعه روابط دوستانه و نزدیک دو کشور، به ویژه در زمینه مناسبات پارلمانی، امیدوارم در سایه همکاری‌های حرفه‌ای و تخصصی میان دو دیوان محاسبات، شاهد رشد و تقویت بیش‌ازپیش تعاملات در عرصه‌های گوناگون حسابرسی دولتی و کنترل مالی باشیم.

با اغتنام از فرصت حاصله، سلامتی، موفقیت و سعادت روزافزون جنابعالی، پارلمان، دولت و ملت شریف شما را آرزومندم.»
انتهای پیام

کد خبر 12390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =