کد خبر 12369
۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۱

اکبری:

دولت باید بخش خصوصی را با تمام قوا به میدان آورد

دولت باید بخش خصوصی را با تمام قوا به میدان آورد

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که باید دولت برای خنثی کردن تحریم‌ها و توطئه‌ها در جنگ اقتصادی بخش خصوصی را با تمام قوا به میدان آورد.

به گزارش نمایندگان ما، عزت الله اکبری تالارپشتی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم حمایت از صنایع بزرگ در سال آینده گفت: در سال گذشته صنایع بزرگ از جمله فولاد عملکرد خوبی داشته و توانسته‌اند به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کنند منتها تاکید ما از ابتدای مجلس به دولت استفاده از ظرفیت بخش خصوصی برای  خنثی کردن تحریم‌ها و توطئه‌ها در جنگ اقتصادی بود.

وی با تاکید بر این‌که «دولت باید بخش خصوصی را با تمام قوا به میدان آورد» افزود: باید در کنار ایجاد ثبات اقتصادی از ظرفیت بخش خصوصی استفاده کرد که تاکنون به این موضوع توجه نشده و همچنان شاهد ادامه مشکلات اقتصادی در کشور هستیم.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن در پایان در جمع بندی گفت: باید دولت در سال آینده در کنار حمایت  از صنایع بزرگ و موفق همچون فولاد مبارکه از ظرفیت بخش اقتصادی و مردم برای حل مشکلات اقتصادی استفاده کند که بودجه دولت محدود و ظرفیت بخش اقتصادی نامحدود است.

انتهای پیام

کد خبر 12369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =