کد خبر 12376
۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۸

حق وردی:

چرا معلمان باید از پرداخت حقوق محروم باشند؟

چرا معلمان باید از پرداخت حقوق محروم باشند؟

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس، با انتقاد از بی‌توجهی دولتمردان به عدم دریافت حقوق پایان سال جامعه فرهنگیان از رییس جمهور خواست تا به این موضوع ورود کند.

به گزارش نمایندگان ما، حسین حق وردی عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس، در انتقاد به عدم پرداخت حقوق فرهنگیان در آستانه سال جدید، گفت: متاسفانه حقوق اسفندماه فرهنگیان هنوز پرداخت نشده است همچنین تعدادی از معلمان که در قالب قرارداد کار موقت فعالیت می‌کنند نیز 6 ماه است حقوقی دریافت نکرده‌اند.

نماینده مردم شهریار و قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هم‌اکنون که به لحظات تحویل سال نو نزدیک می‌شویم تنها فرهنگیان باید از پرداخت حقوق محروم باشند؟ آیا از نظر مسئولان دولتی، خانواده فرهنگیان نباید مایحتاج خود را برای ایام نوروز تهیه کنند؟

وی تصریح کرد: تاکنون در هیچ دولتی سابقه نداشته است که حقوق فرهنگیان تا شب عید پرداخت نشود ضمن اینکه معلوم نیست که حقوق آنها تا چند ساعت باقیمانده به زمان تحویل سال نو نیز پرداخت شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: تعداد زیادی از فرهنگیان از این شرایط به نمایندگان مجلس گلایه کرده‌اند لذا از رییس جمهور درخواست دارم به این موضوع ورود پیدا کند و به مسئولان سازمان برنامه و بودجه دستور دهد در این ساعات پایانی سال نسبت به پرداخت حقوق فرهنگیان اقدام شود.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: فرهنگیان پیوسته با مشکلات معیشتی دست و پنجه نرم می‌کنند اما در این شرایط نباید نسبت به پرداخت حقوق شب آنها تعللی صورت بگیرد بنابراین لازم است رییس جمهور به سرعت به این موضوع ورود پیدا کند.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام

کد خبر 12376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =