کد خبر 12395
۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۰

نظری در گفتگو با نمایندگان:

فروشندگان باید اقلام مورد نیاز مردم در ایام عید را مطابق با قیمت های تعیین شده عرضه کنند

فروشندگان باید اقلام مورد نیاز مردم در ایام عید را مطابق با قیمت های تعیین شده عرضه کنند

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی، گفت: در تامین اقلام مورد نیاز مردم در ایام عید، ستاد های نظارتی ویژه ای در سطح استان ها و شهرستان ها تشکیل شده اند که به صورت مستمر بر بازار کنترل دارند و فروشندگان باید اقلام مورد نیاز مردم را طبق قیمت های مشخص شده در بازار عرضه کنند.

علیرضا نظری نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری نمایندگان ما، در خصوص نظارت دولت بر بازار در ایام عید، گفت: در ایام عید، محصولاتی که عمدتاً در بازار عرضه می‌شوند توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت، مورد نظارت قرار می گیرند و وزارت جهاد کشاورزی و ستاد های مورد نظر نیز در این راستا نقش بسزایی دارند، البته وزارت جهاد کشاورزی، علاوه بر نظارت بر بازار، مسئولیت تامین، تولید و توزیع مواد اولیه غذایی را نیز به عهده دارد.

وی بیان کرد: یکی از اقدامات وزارت جهاد کشاورزی، تامین میوه شب عید است که از چند روز قبل از عید، در سطح کشور توزیع شده و از استانهای مختلف کشور گزارشاتی به دستمان رسیده است که بازار میوه شب عید امسال، نسبت به سال های گذشته بهتر بوده است.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی، افزود: در تامین سایر اقلام مورد نیاز مردم در ایام عید نیز ستاد های نظارتی ویژه ای در سطح استان ها و شهرستان ها تشکیل شده اند که به صورت مستمر بر بازار کنترل دارند و فروشندگان باید اقلام مورد نیاز مردم را طبق قیمت های مشخص شده در بازار عرضه کنند.

نظری در انتها بیان کرد: در حال حاضر وزارت جهاد کشاورزی و سازمان تعزیرات در کنار دیگر ستاد های نظارتی، به وضعیت بازار رسیدگی می کنند و کمیسیون کشاورزی نیز در استانهای مختلف، این موضوع را به صورت جدی پیگیری می کند.

انتهای پیام

کد خبر 12395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =