کد خبر 12400
۱۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۸

حسینی کیا در گفتگو با نمایندگان:

مردم به نظارت بر بازار شب عید امسال نمره عالی نخواهند داد

مردم به نظارت بر بازار شب عید امسال نمره عالی نخواهند داد

نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی، گفت: از نظر بنده، مردم به نظارت مسئولین بر بازار شب عید، آن نمره عالی که باید بدهند را نخواهند داد چراکه نظارت بر بازار در شب عید، می توانست بهتر از این باشد.

سید جواد حسینی کیا نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری نمایندگان ما، گفت: از نظر بنده برای تنظیم بازار در شب عید، رسیدگی و نظارت بهتر از این لازم بود چراکه در بحث میوه و تره بار، گوشت قرمز و مرغ، انتظار می رفت تدبیر و نظارت بیشتری انجام شود.

وی بیان کرد: از نظر بنده، مردم به نظارت مسئولین بر بازار شب عید، آن نمره عالی که باید بدهند را نخواهند داد چراکه نظارت بر بازار در شب عید، می توانست بهتر از این باشد، بازار شب عید امسال، برای عرضه بیشتر اقلام مورد نیاز مردم، کشش بیشتری داشت اما این پتانسیل نادیده گرفته شد.

نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی، افزود: در بخشی از بازار شب عید و در برخی از مکان ها، صف های طولانی برای خرید برخی از اقلام مورد نیاز تشکیل شد که این باعث نارضایتی برخی از مردم شد، تنظیم بازار شب عید بر عهده جهاد کشاورزی و دیگر ستاد های نظارتی است که امید است با تجربه گرفتن از بازار امسال، برای سالهای دیگر نظارت بهتری را در این مورد صورت دهند.

انتهای پیام

کد خبر 12400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =