کد خبر 12403
۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۵

زنگنه در گفتگو با نمایندگان ما:

لازمه تحقق شعار سال مردمی سازی اقتصاد است

لازمه تحقق شعار سال مردمی سازی اقتصاد است

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، گفت: لازمه تحقق شعار سال یعنی کاهش تورم و رشد تولید، مردمی سازی اقتصاد و استفاده از ظرفیت های مختلف کشور در حوزه تولید است.

محسن زنگنه عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی نمایندگان ما، با اشاره به نامگذاری سال جدید به نام سال کاهش تورم و رشد تولید از سوی رهبر معظم انقلاب، گفت: لازمه تحقق شعار سال، مردمی سازی اقتصاد است.

وی بیان کرد: ما باید با مردمی کردن اقتصاد، ظرفیتهای بالقوه موجود در کشور برای ایجاد رونق در حوزه تولید را روی کار بیاوریم، که این کار فقط با واگذاری اقتصاد به خود مردم صورت می گیرد.
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: اینکه دولت در اقتصاد ورود نداشته باشد و کار به مردم واگذار شود به این معنا نیست که عده‌ای با عنوان بخش خصوصی کار را در دست بگیرند بلکه تاکید بر استفاده از همه ظرفیت های موجود در کشور است.
صفایی خاطرنشان کرد: در قانون اساسی بر استفاده از بخش تعاون در اقتصاد تاکید شده است و ما نیز امروز برای شکوفا کردن استعداد ها و استفاده از ظرفیت های موجود در کشور، برای رونق در حوزه تولید باید از بخش خصوصی و تعاونی به نحو احسنت استفاده کنیم.
وی افزود: در سایه رشد و رونق تولید، ما باید مشکل بیکاری را نیز در جامعه رفع کنیم و درپی این رونق ایجاد شده، شاهد کاهش تورم در کشور نیز خواهیم بود.
به گزارش نمایندگان ما، رهبر معظم انقلاب، در آغاز سال جدید، سال ۱۴۰۲ را به نام سال کاهش تورم و رشد تولید، نامگذاری کردند.
انتهای پیام

کد خبر 12403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =