کد خبر 12566
۲۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۵

ارکانی:

هیات در حال راستی آزمایی گزارش‌های تحقیق‌وتفحص از استانداری خراسان رضوی است

هیات در حال راستی آزمایی گزارش‌های تحقیق‌وتفحص از استانداری خراسان رضوی است

رئیس هیات تحقیق و تفحص از استانداری خراسان رضوی، با اشاره به بررسی و راستی آزمایی گزارش‌های واصله پیرامون موضوع استانداری خراسان رضوی، گفت: امیدواریم این گزارش تحقیق‌وتفحص تا اردیبهشت ماه نهایی و به صحن علنی مجلس ارائه شود.

به گزارش نمایندگان ما، احسان ارکانی نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی در توضیح آخرین اقدامات هیات تحقیق و تفحص از استانداری خراسان رضوی، گفت: تحقیق و تفحص استانداری خراسان رضوی در سکوت کامل در حال انجام است، گزارش‌های زیادی از تخلفات داده شده که هیات در حال راستی آزمایی این گزارش‌هاست.

رئیس هیات تحقیق و تفحص از استانداری خراسان رضوی در ادامه اظهار کرد: صحت برخی از گزارش‌ها تایید شده و تعدادی هم در حال بررسی و راستی آزمایی است. امیدواریم گزارش نهایی تا اردیبهشت ماه به صحن علنی مجلس داده شود.

نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اولین تحقیق و تفحص از یک استانداری در مجلس در حال انجام است، تصریح کرد: این تحقیق و تفحص به یک نمونه تبدیل خواهد شد تا میزان تحقق شعارهایی شایسته سالاری، کارآمدی، توزیع منابع، مقابله با فساد، رانت و عدم دخالت دستگاه های دولتی سنجیده شود.

وی با بیان اینکه خاطیان بر اساس گزارش ها مشخص خواهند شد، همچنین گفت: دیوان محاسبات تاکنون در انجام امورات مرتبط همکاری خوبی با هیات تحقیق و تفحص از استانداری خراسان رضوی، داشته است.

انتهای پیام

کد خبر 12566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =