کد خبر 12775
۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۴

کریمی فیروزجائی:

نباید با رفتارهای هیجانی، شتاب زده، کشور را با مشکلات عدیده مواجه کرد

نباید با رفتارهای هیجانی، شتاب زده، کشور را با مشکلات عدیده مواجه کرد

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: عقلانیت در حوزه تصمیم سازی های راهبردی راهکار مهم قوای سه گانه کشور در مسیر پیشرفت کشور است.

به گزارش نمایندگان ما، علی کریمی فیروزجائی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی  با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب در دیدار رمضانی با دانشجویان، اظهارکرد: راهبرد ترسیمی از سوی رهبر فرزانه انقلاب در حوزه های فرهنگی و اقتصادی نقشه راه کشور است.

نماینده مردم بابل با بیان اینکه قوانین در کشور لزوماً جامع الاطراف نیستند، اظهار کرد: اجرای نامطلوب برخی از قوانین تصویبی، معلول مشکلات عدیده در عرصه حکمرانی قلمداد می شود.

دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور، توصیه‌های مهم رهبر انقلاب در جمع دانشجویان را منشور اجرایی دانست و افزود: قوای سه گانه باید با تمرکز بر این فرمایشات گهربار و دقیق، ناهمگونی‌های جاری در عرصه حکمرانی را برطرف کنند. رفع چالش های فرهنگی و اقتصادی کشور نیازمند عقلانیت و انسجام ملی است.

کریمی فیروزجایی با تأکید بر امیدآفرینی و پرهیز از دوقطبی های مهلک در عرصه توسعه ملی، یادآور شد: نباید با رفتارهای هیجانی، شتاب زده و ناسازگار با مصالح ملی، کشور را با مشکلات عدیده مواجه کرد.

سخنگوی فراکسیون دانشگاهیان مجلس یازدهم تصریح کرد: اتخاذ رویکرد حل المسائلی در مسیر پیشرفت و بالندگی کشور پادزهر نقشه‌های شیطانی استکبار و دنباله‌های آن است.

وی با تأکید بر اینکه ولایت فقیه در کشور بن بست شکن است، افزود: با بهره گیری از راهکارهای مبتنی بر مصالح ملی که توسط رهبر معظم انقلاب ارائه می شود، کشور از شرایط پیچیده و بحرانی رهایی می یابد.

عضو هیأت رئیسه مجلس با اشاره به تحولات سریع و پیچیده جهانی، اظهار کرد: ایران اسلامی در شرایط آشوب و التهاب جهانی به جزیره امن و باثبات تبدیل شد که مرهون هدایت های داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی در تدوین مؤلفه های رشدیافتگی کشور در برنامه هفتم توسعه به حفظ و تقویت هم افزایی ملی با رویکرد عقلانیت و اتحاد استراتژیک دولت و ملت نگاه ویژه خواهد داشت.

انتهای پیام

کد خبر 12775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =