کد خبر 12980
۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۴

نظری خانقا در صحن علنی:

امروز مجلس بین دفن خود و برکناری وزیر صمت باید یکی را باید انتخاب کنند/ ۸۵ میلیون نفر از مردم ایران منتظر اقدام نمایندگان هستند

امروز مجلس بین دفن خود و برکناری وزیر صمت باید یکی را باید انتخاب کنند/ ۸۵ میلیون نفر از مردم ایران منتظر اقدام نمایندگان هستند

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز مجلس شورای اسلامی، بین دفن خود و ماندن وزیر باید یکی را باید انتخاب کند، امروز مردم بین ناکارآمدی وزیر صمت و نقش نمایندگان قضاوت خواهند کرد.

سید غنی نظری خانقاه نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی، در جلسه علنی امروز (۱۰ اردیبهشت ماه) در خصوص استیضاح وزیر صمت گفت: عدم حضور رئیس جمهور در جلسه علنی امروز نشان دهنده بی توجهی  ایشان به خواست اکثریت نمایندگان مجلس و یا بی توجهی به وزیر صمت است.

وی بیان کرد: بنده به عنوان یک نماینده، تاکنون هیچ درخواست غیر قانونی و غیر مردمی از هیچ وزارتخانه ای نداشته ام، موضوع استیضاح نیز با کلیات دولت مخالف نمی کند بلکه به دولت در راستای علاج گرفتاری ها و مشکلات کمک می کند.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلام، افزود: امروز مجلس شورای اسلامی، بین دفن خود و ماندن وزیر باید یکی را باید انتخاب کند، امروز مردم بین ناکارآمدی وزیر صمت و نقش نمایندگان قضاوت خواهند کرد.

وی خاطر نشان کرد: نمایندگان محترم، آیا یادتان رفته است که با وساطت ریاست محترم مجلس، رئیس جمهور قول دادند که ظرف دو ماه این نابسامانی را برطرف کنند؟  از آن موقع  حدود ۷ ماه گذشته است و این نابسامانی ها رفع نشده است.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: نمایندگان محترم، امروز ۸۵ میلیون نفر از مردم ایران منتظر اقدام شما هستند که شما بین دو خودروساز بزرگ که با جان و مال مردم بازی میکنند و یا ۸۵ میلیون نفر از مردم یکی را انتخاب کنید ، آنهایی که وضعیت خودرو را مناسب می دانند یا در بین مردم نیستند و یا خبر ندارند که قیمت پراید به ۵۰۰ میلیون تومان رسیده است.

انتهای پیام

کد خبر 12980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =