کد خبر 13026
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۰

قادری:

افزایش حق بیمه کارگران ساختمانی به توقف ساخت و ساز منجر می‌شود

 افزایش حق بیمه کارگران ساختمانی به توقف ساخت و ساز منجر می‌شود

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از افزایش ۱۰ الی ۲۰ برابری بیمه کارگران ساختمانی تاکید کرد که ادامه این روند منجر به توقف ساخت پروژه‌ها و سازه‌ها خواهد شد.

به گزارش نمایندگان ما، جعفر قادری در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بیمه کارگران ساختمانی در روستاها و شهرهای کوچک ۱۰ تا ۲۰ برابر شده است و با ادامه این روند کل سازه‌ها متوقف خواهد شد. انتظار می‌رود در جلسه سران قوا در این زمینه تدبیری صورت گیرد و یا در طرحی دو فوریتی اصلاح لازم در قانون بیمه کارگران ساختمانی صورت گیرد.

وی در ادامه اظهار کرد: قبلا بنا بر قیمت منطقه حق بیمه تعیین می‌شد اگر این روال ادامه پیدا کند ساخت بسیاری از ساختمان‌ها و سازه‌ها کلا متوقف خواهد شد.

محمدباقر قالیباف در پاسخ به تذکر وی بیان کرد: این طرح با پیشنهاد شما به صحن مجلس شورای اسلامی آمد.

قادری در پاسخ به رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بله بنده طرح بیمه کارگران ساختمانی را آوردم اما در کمیسیون اجتماعی تغییراتی در آن اعمال شد که علی‌رغم این‌که ما می‌خواستیم ابرو را درست کنیم چشم هم کور شد.

قالیباف در ادامه تصریح کرد: امروز صبح قبل از صحن همین موضوع را بررسی کردیم و حتما باید دنبال شود یا در صحن باید اصلاح گردد و یا در آیین‌نامه اصلاح لازم صورت گیرد تا این مشکل حل شود.

انتهای پیام

کد خبر 13026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =