کد خبر 13139
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰

ذاکر در گفتگو با نمایندگان:

سفرهای دیپلماتیک رئیس جمهور در جهت رفع مشکلات اقتصادی و غلبه بر تحریم‌ها خواهند بود

سفرهای دیپلماتیک رئیس جمهور در جهت رفع مشکلات اقتصادی و غلبه بر تحریم‌ها خواهند بود

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، گفت: یکی از راه های استفاده از ظرفیت های جهانی، حضور رئیس جمهور در کشورهای مختلف است، کشور ما می تواند از این روابط بین المللی در جهت مقابله با تحریم ها و حل مشکلات اقتصادی مردم، استفاده کند.

سید سلمان ذاکر نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی نمایندگان ما، در خصوص فواید سفرهای دیپلماتیک رئیس جمهور به دیگر کشورها، گفت: کشور ما ظرفیت‌های عظیمی در حوزه معادن، نفت و گاز و... دارد که باید این ظرفیت ها را در سطح جهانی و درجهت بهبود وضعیت معیشتی مردم استفاده کرد، همچنین ما در حوزه دانش‌بنیان، اختراعات و اکتشافات قابل توجهی داریم که باید این ظرفیت‌ها را به ظرفیت جهانی متصل کنیم تا در مقابل بتوانیم از ظرفیت های جهانی نیز استفاده کنیم.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، افزود: اگر ما بخواهیم ارتباطات و تعاملات بین المللی را قطع کنیم، ظرفیت های موجود در کشورمان، آن کارایی لازم را که باید داشته باشند، پیدا نخواهند کرد که یکی از راه های استفاده از ظرفیت های جهانی و داخلی، حضور رئیس جمهور در کشورهای مختلف است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از نکاتی که باید به آن توجه کنیم این است که کشور ما می تواند از این روابط بین المللی در جهت مقابله با تحریم ها، حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم و ایجاد رفاه بیشتر برای آنان استفاده کند.

ذاکر در انتها بیان کرد: کشور ما فقط ظرفیت های داخلی را لحاظ نمی کند و از ظرفیت های جهانی نیز به نحو احسنت استفاده خواهد کرد، دنیا میخواهد از ظرفیت‌های موجود در کشور ما استفاده کند و در مقابل، کشور ما نیز باید از امکانات و ظرفیت های جهانی استفاده کند، چرا که استفاده از روابط بین المللی، حق همه کشور های دنیا است.

انتهای پیام

کد خبر 13139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =