کد خبر 13186
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۳

فلاحی:

حل مشکل مسکن و اشتغال جوانان باید در اولویت باشد

حل مشکل مسکن و اشتغال جوانان باید در اولویت باشد

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه مجلس نهایت همراهی را با دولت دارد، گفت: معتقدیم حل مشکل مسکن و اشتغال جوانان باید اولویت قوا باشد.

به گزارش نمایندگان ما،  احمدحسین فلاحی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، در رابطه با همسویی قوای سه گانه گفت: مجلس نهایت همراهی را با دولت در طول دو سال گذشته داشته است. خیلی از استیضاح ها و سوال ها را برای اینکه خللی در کار دولت ایجاد نشود، امضا نکردیم. به وزیران و مدیران دولت فرصت دادیم که کارهایشان را پیش ببرند چرا که معتقدیم موفقیت دولت موفقیت مجلس و کل نظام است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مجلس آماده هر نوع همکاری با دولت برای حل مشکلات کشور است، گفت: از دولت اتنظار داریم هرجا ضعف مدیریتی وجود دارد، آنها را اصلاح کند. مدیران ضعیف و ناکارآمد که توان مدیریتی ندارند، برکنار شوند و جای آنها مدیران کارآمد سر کار بیایند، قوانین به درستی اجرا شود، اولویت ها مشخص شود و تمامی مدیران و وزیران برای حل مشکلات کشور گام بردارند.

وی تاکید کرد: مهمترین مشکل در حال حاضر مسکن و اشتغال است. تورم باید به صورت عاجل درمان شود، برای ازدواج قوانین مسکن و اشتغال را حل کنیم و حمایت های بعد از آن را ادامه دهیم.

فلاحی تاکید کرد: بارها به دولت اعلام کردیم که اگر نیاز به قوانین جدید است، لایحه اراده دهد، ما نیز با فوریت آن را بررسی می کنیم. اگر جایی خلا قانونی وجود دارد قانون را اصلاح می کنیم تا کارهای اجرایی پیش برود.

وی خاطرنشان کرد: مجلس از دولت انتظار دارد قوانین را به خوبی اجرا کند، مدیران و وزیران به مجلس پاسخگو باشند و هر جا مجلس در بحث های نظارتی گامی برداشت، دولت نیز همکاری کند.

منبع: شبستان

انتهای پیام

کد خبر 13186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =