کد خبر 13295
۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۷

شهبازی در گفتگو با نمایندگان:

باید مشخص شود چه کسانی و چگونه خودروی شاسی بلند دریافت کرده‌اند

باید مشخص شود چه کسانی و چگونه خودروی شاسی بلند دریافت کرده‌اند

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی، گفت: متاسفانه در نحوه اطلاع رسانی خودرو های واگذاری شده، اشکالاتی وجود داشت و این باعث شد که حجم عظیمی بدبینی نسبت به مجلس شورای اسلامی ایجاد شود، باید به این موضوع رسیدگی شود و مشخص شود که چه کسی و چگونه این خودروها را دریافت کرده است.

علیرضا شهبازی نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی نمایندگان ما، گفت: در بحث واگذاری خودروهای شاسی بلند به برخی از دستگاه های دولتی، متاسفانه در این مورد خوب اطلاع رسانی نشد، همچنین کسانی هم که مخالف نظام و کشور بودند نیز به این مسئله دامن زدند و باعث تشویش اذهان عمومی شدند، به فرض مثال اگر هم چنین اتفاقی افتاده باشد، این مسئله قابل رسیدگی است ولی ما شاهد آن هستیم که یک دفعه همه چیز با هم قاطی شد.

وی بیان کرد: در این مسئله، صدا و سیما نیز بهتر می توانست عمل کند و پس از آنکه این مسئله کاملا شفاف سازی شد، آن موقع آن را در جامعه مطرح می کردند، نه اینکه بگذارند همان ابتدا ذهنیت مردم نسبت به کل نظام خراب شود، چراکه زمانی که چنین مسائلی در کشور پیش می‌آید، اذهان عمومی، آن مسئله و مشکل را به یک مسئول و یا یک ارگان، نسبت نمی دهند بلکه آن مشکل را از چشم همه دستگاه های دولتی و مسئولین می بینند، زمانی که چنین چیزهایی در ذهن مردم به وجود بیاید دیگر خیلی سخت می توان آن ذهنیت را اصلاح کرد.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی، افزود: متاسفانه در نحوه اطلاع رسانی خودرو های واگذاری شده، اشکالاتی وجود داشت و این باعث شد که حجم عظیمی بدبینی نسبت به مجلس شورای اسلامی ایجاد شود، ما شاهد آن بودیم که در مجلس و از میان نمایندگان مجلس، کسی خودرویی برای استیضاح نگرفته است که باید به این موضوع رسیدگی شود و مشخص شود که چه کسی و چگونه این خودروها را دریافت کرده است، این موضوعات قابل بررسی بود و نباید همان ابتدا ذهنیت مردم را نسبت به همه بدبین می کردند.

شهبازی خاطر نشان کرد: در حال حاضر ما شاهد آن هستیم که برخی از نمایندگان مجلس، نه تنها ماشین شاسی بلند دریافت نکرده اند بلکه بخشی از حقوقی را که دریافت می کنند را صرف امور خیریه، ساخت مدارس و... می کنند، نباید همه را به یک چشم دید و باهم جمع بست.

وی افزود: این مسئله باید برای ما تجربه شود تا در مواقع دیگر، سریع قضاوت نکنیم چراکه از این نوع مسائل، فقط دشمنان سوء استفاده می‌کنند و ما باید بر روی مشکلات جامعه و مردم تمرکز کنیم، در حال حاضر شرایط معیشتی و اقتصادی مردم مشکلاتی دارد و ما باید به جای اینکه تمرکزمان را بر روی مسائل حاشیه ای بگذاریم، به وضعیت اقتصادی مردم رسیدگی کنیم تا بتوانیم مشکلی از مشکلات مردم حل کنیم.

انتهای پیام

کد خبر 13295

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حمید CA ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
    0 0
    بابا لعنتی تو یکی دوتا گرفتی یکی دخترت یکی برادرزنت عبدالله