کد خبر 13250
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۲

عباسی:

راه اندازی مرکز پژوهش های مجلس ایده خوبی بود و آینده خوبی را برای آن متصور هستیم

راه اندازی مرکز پژوهش های مجلس ایده خوبی بود و آینده خوبی را برای آن متصور هستیم

عضو کمیسیون انرژی مجلس با مثبت ارزیابی کردن عملکرد مرکز نوآوری قوه مقننه، گفت: ایجاد این مرکز مانند راه اندازی مرکز پژوهش های مجلس ایده خوبی بود و آینده خوبی را برای آن متصور هستیم البته نمایندگان هم باید از ظرفیت های آن به درستی استفاده کنند.

به گزارش نمایندگان، فریدون عباسی عضو کمیسیون انرژی و نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی امروز (سه شنبه، ۱۹ اردیبهشت ماه) با حضور در نمایشگاه اینوتکس از پاویون مرکز نوآوری و خانه خلاق قوه مقننه بازدید کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

فریدون عباسی در جریان این بازدید گفت: تشکیل هر اجتماع، محلی برای آشنایی افراد با همدیگر است؛ ممکن است بسیاری از اطلاعات شرکت‌ها را در فضای مجازی به دست بیاوریم اما برخوردهای انسانی در پیشبرد امور بسیار کارساز و موثر است و آشنایی ها فتح باب بسیاری از همکاری ها خواهد شد.

وی افزود: در این نمایشگاه بسیاری از شرکت های دانش بنیان و نوآور حضور دارند و پیشرفت های خوبی در این زمینه صورت گرفته است البته دستگاه‌ها و تجهیزاتی که در غرفه شرکت های خارجی وجود داشت ابتدایی بود و باید ما هم بتوانیم با حضور در نمایشگاه سایر کشورها تجهیزات تولید شده را ارائه کنیم تا با این تبادلات بتوان زمینه رشد حوزه فناوی و دانش را در آینده فراهم کرد.

نماینده مردم کازرون در مجلس یازدهم با مثبت ارزیابی کردن عملکرد خانه خلاق قوه مقننه ادامه داد: ایجاد این مرکز مانند راه اندازی مرکز پژوهش های مجلس ایده خوبی بود و آینده خوبی را برای آن متصور هستیم البته نمایندگان هم باید از ظرفیت های آن به درستی استفاده کنند.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام

کد خبر 13250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =