کد خبر 13410
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۹

حضرت پور :

التزام به رأی فراکسیون ضروری است اما برخی به آن پایبند نیسیتند

التزام به رأی فراکسیون ضروری است اما برخی به آن پایبند نیسیتند

عضو فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس یازدهم اظهار کرد: ضروری است که همه اعضا نسبت به جمع بندی نهایی فراکسیون انقلاب اسلامی متعهد و پایبند باشند و اگر غیر از این رویه مرسوم شود تکروی ها موجب آسیب به فراکسیون و به تبع آن به جبهه انقلاب می شود.

به گزارش نمایندگان ، روح الله حضرت پور با بیان اینکه التزام به رأی فراکسیون ضروری است اما برخی به آن پایبند نیستند، گفت: زمانی که در فراکسیون در خصوص انتخابات هیات رئیسه مجلس جمع بندی می شود باید بر همان اساس در صحن علنی هم رای داد. اما در انتخابات هیات رئیسه سال سوم شاهد بودیم که 60 نفر از پایداری ها به آقای قالیباف رای ندادند.

او ادامه داد: متاسفانه همه اعضای فراکسیون انقلاب اسلامی به نظر و جمع بندی نهایی که در فراکسیون اتفاق می افتد پایبند نیستند. برای مثال در فراکسیون یک فردی کاندیدای حضور در هیات رئیسه می شود اما رای نمی آورد و قرار می شود که در صحن کاندیدا نشود اما می بینیم که این فرد در صحن علنی مجلس کاندیدا می شود.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تک روی اعضای فراکسیون انقلاب اسلامی را آسیب به جبهه انقلاب دانست و تاکید کرد: اعضای فراکسیون انقلاب اسلامی باید نسبت به نظر فراکسیونی پایبند باشند اما گاهی برخلاف تعهد خود عمل می کنند و این یک آسیب به جبهه انقلاب است. اعضای فراکسیون انقلاب اسلامی باید نسبت به تصمیم و جمع بندی نهایی فراکسیون متعهد باشند و این امر منجر بر اثر گذاری تصمیمات فراکسیونی می شود.

حضرت پور خاطرنشان کرد: زمانی که افراد فراکسیون انقلاب اسلامی بر تصمیماتی که اخذ می شود پایبند و متعهد نباشند این موضوع به فراکسیون هم آسیب می زند.

انتهای پیام 

کد خبر 13410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =