کد خبر 13557
۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۵

نامه الهیان به وزیر امور خارجه:

حضور موثر نمایندگان ایران در سازمان‌های بین المللی حقوق بشری عامل خنثی سازی جنگی است

حضور موثر نمایندگان ایران در سازمان‌های بین المللی حقوق بشری عامل خنثی سازی جنگی است

زهره الهیان رئیس کمیته حقوق بشر مجلس در نامه ای به وزیر امور خارجه انتخاب شایسته علی بحرینی سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در ژنو را به عنوان رئیس اجلاس شورای حقوق بشر تبریک گفت.

به گزارش نمایندگان، زهره الهیان رئیس کمیته حقوق بشر مجلس در نامه ای به وزیر امور خارجه انتخاب شایسته علی بحرینی سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در ژنو را به عنوان رئیس اجلاس شورای حقوق بشر تبریک گفت.

متن نامه زهره الهیان رئیس کمیته حقوق بشر مجلس و نماینده تهران خطاب به وزیر امور خارجه به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر امیر عبداللهیان

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی

سلام علیکم
بدین وسیله از تلاش و زحمات ارزشمند وصادقانه جنابعالی در جهت تحقق اهداف متعالی دولت و نظام جمهوری اسلامی در عرصه سیاست خارجی قدردانی نموده و انتخاب شایسته جناب آقای علی بحرینی سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان های بین المللی در ژنو را به عنوان رئیس نوزدهمین اجلاس (مجمع اجتماعی ) شورای حقوق بشر تبریک عرض مینمایم.

بی شک در دورانی که حقوق بشر امروز به عنوان مولفه قدرت نرم کشورهای غربی و آمریکا مطرح و تلاش برای به انزوا کشاندن جمهوری اسلامی در عرصه بین المللی بخشی از جنگ ترکیبی آنان است ،حضور موثر نمایندگانی از جمهوری اسلامی ایران در جایگاه رسمی سازمان ها و موسسات بین المللی حقوق بشری، عاملی جهت خنثی سازی جنگی میباشد که بخشی از طرح کلان دشمنان جمهوری اسلامی ایران است.

با اغتنام از فرصت، از خداوند متعال برای جنابعالی و همکارانتان در وزارت امور خارجه سلامتی، بهروزی و توفیق استمرار خدمتگزاری را مسئلت دارم.
زهره الهیان

رئیس کمیته حقوق بشرکمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی

انتهای پیام 

کد خبر 13557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =