کد خبر 13561
۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۲

در جریان رای گیری در فراکسیون انقلاب مجلس؛

اعطای تعداد زیادی تبلت در میان نمایندگان توسط یکی از نواب رییس مجلس!

اعطای تعداد زیادی تبلت در میان نمایندگان توسط یکی از نواب رییس مجلس!

شنیده های موثق حاکی از پخش و اعطای تعداد بالایی تبلت در میان نمایندگان توسط یکی از نواب رییس مجلس در روز گذشته است.

به گزارش نمایندگان، در جریان رای گیری در فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس سه نفر نامزد نایب رییسی مجلس، یعنی مصری ذوالنور و نیکزاد متعهد شدند جهت حفظ وحدت نیروهای انقلابی در صورت رای گیری دو نفر که حائز اکثریت ارای فراکسیون شدند به صحن جهت رای گیری نهایی پیشنهاد شوند و نفر سوم به تعهد خویش عمل نموده و از نامزدی هیات رییسه کناره گیری کند.

در نهایت اعضای فراکسیون انقلاب اسلامی با اکثریت ارا مصری و ذوالنور را انتخاب نموده و طبق اسناد موجود و تعهد هر سه نفر قراربر کناره گیری نیکزاد با توجه به عدم رای آوری لازم در انتخابات فراکسیون از نامزدی هیات رییسه بود.

در کمال ناباوری شنیده ها حاکی از اظهار تمایل نیکزاد جهت شرکت مجدد در رای گیری فردا حتی با عنوان" بسیج شدن تعداد آرای نمایندگان اذری زبان" از طرف وی بود.

شنیده های موثق حاکی از پخش و اعطای تعداد بالایی تبلت در میان نمایندگان توسط یکی از نواب رییس مجلس میباشد که جای سوال دارد آیا کرسی نایب رییسی مجلس ارزش زیرپا گذاشتن اصول اخلاقی و قانونی را داشت؟ و ایا اساسا چنین افرادی با این نمونه رفتارها در خانه ملت شایستگی حراست از منافع ملی و رای مردم را دارند؟

انتهای پیام

کد خبر 13561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =