کد خبر 13627
۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۷

لطفی:

برگزاری دومین نشست مشترک کمیسیون اجتماعی برای رفع ابهامات لایحه پیشگیری از آسیب‌دیدگی زنان

برگزاری دومین نشست مشترک کمیسیون اجتماعی برای رفع ابهامات لایحه پیشگیری از آسیب‌دیدگی زنان

حسن لطفی از برگزاری دومین نشست مشترک این کمیسیون و کمیسیون‌های فرهنگی، بهداشت، آموزش و تحقیقات و قضایی و حقوقی به منظور رفع ابهامات ماده(۱) لایحه پیشگیری از آسیب‌دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوءرفتار خبر داد.

به گزارش نمایندگان، حسن لطفی  سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در تشریح جزییات دستورکار (سه‌شنبه دوم خردادماه) کمیسیون اجتماعی مجلس، گفت: دومین نشست کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی به منظور بررسی ماده(۱) لایحه پیشگیری از آسیب‌دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوءرفتار برگزار شد.

نماینده مردم رزن و درگزین در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: این نشست مشترک بین نمایندگان کمیسیون‌های آموزش و تحقیقات، فرهنگی، بهداشت و درمان و قضایی و حقوقی بود که از سوی رییس مجلس ماموریت دارند که به رفع ابهامات ماده(۱) لایحه پیشگیری از آسیب‌دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوءرفتار بپردازند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، تصریح کرد: در این نشست نمایندگان کمیسیون‌های مذکور نظر خود پیرامون نحوه اصلاح این ماده را در قالب گزارش ارائه دادند و در نهایت قرار بر این شد که هفته آینده سومین نشست بررسی و رفع ابهامات این ماده برگزار و در این رابطه تعیین تکلیف شود.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به مهمانان حاضر در این نشست، یادآور شد: در این نشست نمایندگان معاونت قوانین مجلس، معاونت پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه، معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، وزارت دادگستری، مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، مرکز تحقیقات اسلامی قم، کمیسیون‌های آموزش و تحقیقات، فرهنگی، بهداشت و درمان و قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.  

انتهای پیام

کد خبر 13627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =