کد خبر 13765
۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۲:۰۶

در جریان در بازدید از زندان های استان هرمزگان:  

نیازمند مساعدت به وضع حقوق و دستمزدها کارکنان زندان های هرمزگان هستیم

نیازمند مساعدت به وضع حقوق و دستمزدها کارکنان زندان های هرمزگان هستیم

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی، در بازدید از زندان های استان هرمزگان، گفت: به منظور دستیابی به اهداف قانونگذار در موضوع طبقه بندی، حرفه آموزی و باز اجتماعی شدن نیازمند مساعدت به وضع حقوق و دستمزدها کارکنان این زندان ها هستیم.

به گزارش نمایندگان ما، الهام آزاد نماینده مردم نایین خور و بیابانک، احمد مرادی نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی و مصطفی کیشانی مدیر کل زندانهای استان هرمزگان، ضمن بازدید از بخش‌های مختلف زندان مرکزی بندر عباس و کانون اصلاح و تربیت بندرعباس، با توضیحات آقای کیشانی مدیر کل زندانهای استان در جریان برنامه های تامینی و تربیتی جاری در این زندان ها قرار گرفتند. 

در این بازدیدها نمایندگان مجلس با حضور در خوابگاه ها و اندرزگاه ها از نزدیک با زندانیان دیدار و گفتگو نموده و روند نگهداری و ارائه خدمات به آن را مورد بررسی قرار دادند. 

در این بازدید الهام آزاد نماینده مجلس و عضو هیئت رئیس کمیسیون اصل ۹۰ اقدامات زندانهای استان هرمزگان رادر خصوص طرح طبقه بندی و بازاجتماعی شدن و حرفه آموزی زندانیان نسبتا مطلوب ارزیابی و بر لزوم ارتقا حرفه آموزی زندانیان و حمایت از خانواده های محبوسین تاکید کردند. 

رییس کمیته قضایی کمیسیون اصل ۹۰، نظارت بر عملکرد سازمان زندانها و بازدید از زندان‌های کشور را از برنامه های مهم نظارتی کمیسیون اصل نود مجلس شورای برشمرد و افزود باعنایت به اتمام مهلت قانون برنامه ششم توسعه و نیاز مبرم به شناسایی آسیب ها و رفع موانع در برنامه هفتم توسعه در موضوع مهم جابجایی زندان ها و ارتقا سطح طبقه بندی این بازدیدها در دستور کار قرار گرفته است.

وی تصریح داشت: در حوزه باز اجتماعی شدن زندانیان، اقدامات فرهنگی، عقیدتی، آموزشی، مهارت آموزی، مهارت های اساسی زندگی و سایر موارد اقدامات نسبتا خوبی انجام شده که نیازمند به ارتقا و پیشرفت همکاری تمام دستگاه های مسول در قانون از جمله سازمان فنی و حرفه ای و سایر دستگاه ها هستیم.

الهام آزاد خاطر نشان کرد: به منظور دستیابی به اهداف قانونگذار در موضوع طبقه بندی، حرفه آموزی و باز اجتماعی شدن نیازمند تقویت کادر و پرسنل اداری و حفاظتی زندان های استان و مساعدت به وضع حقوق و دستمزدها کارکنان نیز هستیم.

در پایان بر ضرورت رسیدگی ها و سرکشی های مستمر مسولین قضایی استان بر زندان ها تاکید گردید.

انتهای پیام

کد خبر 13765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =