کد خبر 1380
۲۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۳

پاک مهر:

ذخیره سازی سوخت برای زمستان ضروری است

 ذخیره سازی سوخت برای زمستان ضروری است

نماینده مردم بجنورد در مجلس با بیان اینکه باید سوخت جایگزین زمستانی این صنایع ذخیره سازی شود، البته نه برای ۱۵ روز بلکه برای یک ماه تا ۴۵ روز، گفت: اولین اقدام مسئولان برای تامین گاز خانگی در زمستان، قطع انشعابات گاز صنایع بزرگ است که این اتفاق به صنایع مذکور به شدت آسیب وارد می کند.

به گزارش نمایندگان ما، سید محمد پاکمهر نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی، در نشست علنی امروز (یکشنبه 21 شهریورماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری در مورد ذخیره سازی سوخت زمستانی جایگزین برای صنایع بزرگ کشور گفت: در آستانه آغاز فصل سرما قرار داریم، اما به دلیل مصرف چند برابری گاز خانگی در فصل سرما، متاسفانه اولین اقدام مسئولان جهت تامین گاز خانگی، قطع انشعابات گاز صنایع بزرگ کشور به ویژه استان هایی مانند خراسان شمالی است که به شدت این صنایع را متضرر می کند.

نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، جاجرم، گرمه، راز و جرگلان در مجلس ادامه داد: خدمت آقای اوجی وزیر نفت می گویم زمستان در راه است، لذا تدبیر و مدیریت انقلابی و جهادی کجاست؟ در واقع باید علاج واقعه را قبل از وقوع آن داشته باشیم، چرا که این صنایع بزرگ سال گذشته به شدت متضرر شده اند.

وی افزود: باید سوخت جایگزین زمستانی این صنایع ذخیره سازی شود، البته نه برای 15 روز بلکه برای یک ماه تا 45 روز.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام

کد خبر 1380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =