کد خبر 13840
۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۴

خضریان:

مشکلات آموزش و پرورش با رفت و آمد افراد حل‌شدنی نیست

مشکلات آموزش و پرورش با رفت و آمد افراد حل‌شدنی نیست

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: با آمدن یک فرد و یک وزیر مشکلات عدیده وزارت آموزش و پرورش قابل حل نیست.

به گزارش نمایندگان، علی خضریان در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در مخالفت با وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش بیان کرد: با رفتن آقای نوری و آمدن فرد دیگری اگر بنا باشد ساختارها حفظ شود مشکلی از این وزارتخانه حل نمی‌شود و اگر قرار باشد همین مسیر طی شود چاره‌ای جز تغییر وزرا در مجلس شورای اسلامی وجود ندارد.

وی خطاب به صحرایی ادامه داد: آقای صحرایی، علی‌رغم این‌که یک سال از انتصاب شما به عنوان رئیس دانشگاه آینده‌ساز فرهنگیان می‌گذرد تعداد زیادی از عناصر شناسنامه‌دار غرب‌گرا و تابلودار جریان اصلاحات در مجموعه شما جابه‌جا نشدند. شما هنوز بعد از ۱۳ ماه از تصدی دانشگاه فرهنگیان نتوانستید تیم مناسبی را برای کمک به خود جمع‌آوری کنید چه طور امکان تدارک تیمی حرفه‌ای در وزارت آموزش و پرورش و ایجاد تحول در این وزارتخانه را در خود می‌بینید؟

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شما از فروردین‌ماه امسال سرپرست وزارت آموزش و پرورش شده‌اید اما با همان تیم قبلی که منجر به رسیدن آموزش و پرورش به این نقطه رسیده است کار را ادامه داده و این افراد جزء حلقه نزدیک و دوست شما هستند. آقای نوری در اجرای رتبه‌بندی معلمان کنار گذاشته شد اما شما با همان حلقه کار را جلو بردید.

انتهای پیام

کد خبر 13840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =