کد خبر 13924
۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۶

حسینی‌کیا:

فرصت انتخاب خودرو در مرحله دوم فروش یکپارچه تمدید شود/ ضرورت رفع ایرادات سامانه

فرصت انتخاب خودرو در مرحله دوم فروش یکپارچه تمدید شود/ ضرورت رفع ایرادات سامانه

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت:طی روزهای گذشته مردم گلایه‌های بسیاری درباره ایرادات و ابهامات موجود در سامانه ثبت‌نام مرحله دوم فروش یکپارچه خودرو داشتند بنابراین وزارت صمت باید علاوه بر رفع هرچه سریعتر این ایرادات، فرصت مجددی برای ثبت نام مردم در نظر گیرد.

به گزارش نمایندگان، سیدجوادحسینی کیا با تاکید بر اینکه با توجه به ایرادات موجود در مرحله دوم فروش یکپارچه خودرو باید فرصت انتخاب خودرو تمدید شود، گفت: طی روزهای گذشته مردم گلایه‌های بسیاری درباره ایردات و ابهامات موجود در سامانه ثبت‌نام مرحله دوم فروش یکپارچه خودرو داشتند بنابراین وزارت صمت باید علاوه بر رفع هرچه سریعتر این ایرادات، فرصت مجددی برای ثبت نام مردم در نظر گیرد چراکه در روزهای ابتداییِ انتخاب خودرو، سامانه مربوطه عملکرد مناسبی نداشت.

نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی افزود: پس از اینکه وزارت صمت فرصت تعیین اولویت خودرو را تمدید کرد، باید از طریق رسانه ملی درباره نحوه انتخاب اولویت‌ها و زمان تحویل خودرو به صورت شفاف و ساده اطلاع‌رسانی شود چراکه در حال حاضر در فضای مجازی خبرهای مختلفی وجود دارد که نیاز به شفاف‌سازی دارد.

وی اضافه کرد: اختلاف قیمت بین نرخ های اعلامی شورای رقابت و خودروسازان بخش خصوصی موجب سردرگمی مردم درباره قیمت خودروهای مونتاژی شده است، وزارت صمت باید جدی ورود کرده و تعیین تکلیف کند، از آنجاکه شورای رقابت نهاد بالادستی است باید، خودروسازان براساس نظر شورای رقابت قیمت‌ها را اعلام کند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: قیمت خودروهایی که هنوز اعلام نشده نیز باید هرچه سریعتر تعیین تکلیف شود تا مردم بدانند خودروها را با چه قیمتی خریداری می‌کنند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد: یکی دیگر از مشکلاتی که مردم در جریان ثبت‌نام خودرو با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، مربوط به افرادی که در مرحله قبلی از ادامه خرید خودرو انصراف دادند و با وجود اینکه پیش از این اعلام شده بود که میتوانند در مرحله بعدی ثبت نام کنند اما در حال حاضر امکان این اقدام وجود ندارد.

منبع:خانه ملت 

انتهای پیام 

کد خبر 13924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =