کد خبر 13714
۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۷

جدی:

سیستم اجازه شرکت در دومین مرحله فروش یکپارچه خودرو را نمی‌دهد

 سیستم اجازه شرکت در دومین مرحله فروش یکپارچه خودرو را نمی‌دهد

نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به مشکلات موجود در مرحله دوم فروش یکپارچه خودروها، گفت: ایرادات و مشکلات موجود در مرحله دوم فروش یکپارچه خودرو در جلسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس مورد بررسی قرار می‌گیرد.

به گزارش نمایندگان، علی جدی  درباره ایرادات مرحله دوم فروش یکپارچه خودروها گفت: در حال حاضر مردم به چند دلیل در ثبت‌نام در این طرح‌ دچار سردرگمی شدند؛ نخست؛ آنکه افرادی که در مرحله نخست عرضه خودرو ثبت‌نام کردند اما به دلایلی از ادامه شرکت در این طرح انصراف دادند، اکنون نمی‌توانند در مرحله دوم شرکت کنند زیرا سیستم اجازه شرکت در دومین مرحله فروش یکپارچه خودرو را نمی‌دهد.

قیمت برخی خودروهای عرضه شده در مرحله دوم مشخص نیست

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی افزود: دومین ایراد؛ موجود در این طرح آن است که قیمت برخی خودروهای عرضه شده در مرحله دوم هنوز مشخص نیست و مسئله بعدی؛ مشخص نیست درباره برخی خودروهای مونتاژی، قیمت شورای رقابت ملاک است یا قیمت کارخانه؟ این موضوعات سردرگمی متقاضیان را در پی داشته است.

نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس اضافه کرد: متاسفانه در روزهای پایانی انتخاب خودرو برای متقاضیان خرید خودرو هستیم و ایراداتی همچنان وجود دارد،البته ایرادات و مشکلات موجود در مرحله دوم فروش یکپارچه خودرو در جلسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس مورد بررسی قرار می‌گیرد.

منبع:خانه ملت 

انتهای پیام 

کد خبر 13714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =