کد خبر 14037
۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۶

رضایی:

اشتغال و کمک مالی بیشترین میزان درخواست‌ها از نمایندگان مجلس است

اشتغال و کمک مالی بیشترین میزان درخواست‌ها از نمایندگان مجلس است

نماینده مردم شهرستان‌های کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی از پاسخگویی به بیش از ۲۸ هزار نامه مردمی و ارجاع به سازمان ها و ادارات مرتبط خبر داد و گفت: بیشترین میزان درخواست های مردم مربوط به اشتغال و بیکاری و کمک‌های مالی است.

به گزارش نمایندگان، علی رضایی عصر سه‌شنبه در بازدید از ادارات کمیته امداد، بهزیستی و جهادکشاورزی شهرستان کنگاور، اظهار داشت: میزان محرومیت حوزه انتخابیه به شدت بالاست و مردم برای حل مشکلات خود، مکاتبات زیادی با دفتر اینجانب در مجلس می کنند.

وی اضافه کرد: ۹۰ درصد مکاتبات مردم و مراجعه کنندگان مربوط به اشتغال و مشکل بیکاری و مابقی بیشتر کمک های مالی بلاعوض است که نشان از معضل بزرگ بیکاری و محرومیت منطقه است.

مدیر کمیته امداد شهرستان کنگاور نیز در این دیدار گفت: به سه هزار خانواده با جمعیتی بیش از پنج هزار نفر خدمت رسانی می شود.

مجتبی کابلی افزود: در حوزه اشتغال و سرمایه گذاری تاکنون ۳۵۰ میلیارد ریال در قالب ۳۸۵ پرونده پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه با همکاری سپاه کنگاور در حال ساخت هشت واحد مسکن برای محرومین هستیم، افزود: در حوزه درمان نیز هشت میلیارد ریال کمک شده است.

علی رضایی در ادامه از نزدیک با مردم و کارکنان این ادارات دیدار و گفت و گو کرد و نسبت به پیگیری مشکلات آنها در سطح ملی که عموما مشکلات معیشتی و مسکن بود، قول مساعد داد.

منبع:ایرنا 

انتهای پیام 

کد خبر 14037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =