کد خبر 14288
۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۲

شاکری در گفتگو با نمایندگان:

این حجم از گل‌ولای در سد کرج در ۶۰ سال گذشته نظیر نداشته است

این حجم از گل‌ولای در سد کرج در ۶۰ سال گذشته نظیر نداشته است

نمایندگی مردم تهران در مجلس گفت مشکل آب بعضی از مناطق تهران به خاطر ورود حجم عظیمی از گل و لای بر اثر بارندگی های اخیر سد کرج و مسیر منتهی به آن بوده که در ۶۰ سال گذشته نظیر نداشته است.

اقبال شاکری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار نمایندگان با اشاره به قطعی آب بعضی از مناطق تهران گفت: این قطعی آب به خاطر ورود حجم عظیمی از گل‌ولای بر اثر بارندگی های اخیر به داخل سد کرج و مسیر منتهی به آن بوده است.

وی افزود: در مواردی سنگ هایی به اندازه یک کامیون به مسیر سد کرج وارد شده و طبق گفته کارشناسان این حجم از گل و لای در ۶۰ سال گذشته نظیر نداشته و ما مشابه آن را مشاهده نکرده ایم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: سنگ‌ها از مسیر سد تا روز گذشته برداشته شده و مشکل تا حدود زیادی مرتفع شده و تنها مسئله باقی مانده پاکسازی آب از گلایه ها که این کار نیز در حال انجام است.

شاکری خاطرنشان کرد: آبفای تهران برای اینکه قطعی آب فقط در یک منطقه خاص اتفاق نیفتد کار توزیع فشار آب شبکه را در دستور کار خود قرار داد و محدودیت آب ورودی به شبکه آب تهران را از طریق قطعه آب مناطق مختلف در مدت زمان کوتاه فوران کرده است که این مسئله باعث می‌شود تا فشار ناشی از این مشکل کمتر احساس شود.

وی افزود: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا و ارتش تمام توان خود را در این ایام برای برداشتن گلایه ها به کار گرفتند که به آنها خسته نباشید می‌گویم و از مردم هم که در این چند روز صبورانه همکاری داشتند سپاسگزاری می کنم.

انتهای پیام

کد خبر 14288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =