کد خبر 14415
۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۰

دهمرده در تذکر شفاهی؛

باید به مسئله آب زابل رسیدگی ویژه‌ای شود

باید به مسئله آب زابل رسیدگی ویژه‌ای شود

نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی، خواستار رسیدگی ویژه به مسئله آب زابل شد.

به گزارش نمایندگان ما، حبیب اله دهمرده در نشست علنی امروز (یکشنبه، 28 خردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی، با تاکید بر لزوم همسان سازی حقوق بازنشستگان و عملیاتی شدن دستورات رئیس مجلس و رئیس جمهور در خصوص مشکلات استان سیستان و بلوچستان گفت: متاسفانه وزرا اراده ای برای اجرایی کردن و عملیاتی کردن دستورات رئیس جمهور و رئیس مجلس ندارند.

نماینده مردم زابل، زهک، هیرمند و نیمروز و هامون در مجلس گفت: مطالبی که مصوب می شود باید اجرا شود، در زمینه آب و مسائل مختلف برای سیستان متاسفانه اقداماتی صورت نگرفته و مردم در حال کوچ کردن هستند. از چه زمانی باید کارها انجام شود از طرفی نیز هزینه زیادی ندارد.

وی خطاب به رئیس مجلس، افزود: بارها گفته ام که شما دستور می دهید، آقای رئیس جمهور دستور می دهد اما متاسفانه وزرا اجرا نمی کنند.

محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی، در پاسخ به این تذکر، گفت: بحث مربوط به آب از مشکلات جدی کشور و منطقه می باشد. ما تمام تلاش خود را در این زمینه به کار برده ایم و دولت محترم نیز پیگیری های لازم را صورت می دهد بنابراین به طور حتم براساس ماده 107 آئین نامه داخلی مجلس در یکی از دستورات صحن مسئله مربوط به رسیدگی به آب زابل را قرار خواهیم داد.

انتهای پیام

کد خبر 14415

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =