کد خبر 14484
۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸

ایزدپناه در تذکر شفاهی:

نیروهای نهضتی و پیش دبستانی تعیین تکلیف شوند

نیروهای نهضتی و پیش دبستانی تعیین تکلیف شوند

نماینده مردم ایذه در مجلس شورای اسلامی، گفت: هزاران نفر سال‌هاست که تحت عنوان نیروهای پیش دبستانی و نهضتی‌ بلاتکلیف هستند، سریعاً این نیروهای خدمتگزار را تعیین تکلیف کنید.

به گزارش نمایندگان ما، عبداله ایزدپناه در نشست علنی امروز (دوشنبه، 29خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: هفته گذشته در پی ناآرامی‌های چند ماه اخیر حادثه تلخی در شهرستان ایذه رخ داد که منجر به شهادت محمد قنبری گردید، شهادت این سرباز فداکار نظام را به خانواده وی و مردم شهیدپرور شهرستان سیدون تسلیت عرض می‌کنم.

نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مردم شهیدپرور ایذه از اتفاقات اخیر که عده‌ای آشوبگر عامل آن هستند ابراز بیزاری نمودند و از مسئولین امنیتی می‌خواهند که با عوامل اغتشاشات برخورد جدی کنند.

وی در تذکر به وزیر آموزش و پرورش گفت: هزاران نفر سال‌هاست که تحت عنوان نیروهای پیش دبستانی و نهضتی‌ بلاتکلیف هستند، سریعاً این نیروهای خدمتگزار را تعیین تکلیف کنید.

ایزدپناه خطاب به وزیر ورزش و جوانان گفت: علت عدم اجرای پروژه‌ها در حوزه انتخابیه چیست، 26 پروژه ورزشی منابع مالی آنها تأمین شده اما تاکنون اجرایی نشده‌اند.

انتهای پیام

کد خبر 14484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =