کد خبر 14504
۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۲

عموئی:

تاکید دبیر شورای عالی امنیت ملی بر تنقیح قوانین با توجه به روزآمد شدن مسائل کشور

تاکید دبیر شورای عالی امنیت ملی بر تنقیح قوانین با توجه به روزآمد شدن مسائل کشور

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس در تشریح نشست کمیسیون با حضور نماینده جدید مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی گفت: احمدیان در این جلسه ضمن تاکید بر جایگاه مجلس از همکاری کمیسیون تخصصی با دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی استقبال کرد.

به گزارش نمایندگان، ابوالفضل عمویی در توضیح نشست روز دوشنبه 29 خرداد ماه 1402 کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، گفت: اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، عصر امروز میزبان دکتر علی اکبر احمدیان دبیر شورای عالی امنیت ملی بودند و  در این جلسه اعضای کمیسیون با تبریک انتصاب ایشان  در جایگاه نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی، برای وی در این مسئولیت آرزوی موفقیت کردند و از زحمات آقای شمخانی در دوره مسئولیت تقدیر کردند.

وی افزود: در این جلسه نمایندگان عضو کمیسیون امنیت ملی با تشریح دیدگاه های خود درباره چالش ها و اولویت های امنیتی کشور، بر ضرورت ارتباط پیوسته کمیسیون تخصصی مجلس با این دبیرخانه تاکید کردند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی تصریح کرد: در این نشست، دکتر احمدیان هم با اشاره به جایگاه والای نهاد مجلس در ساختار سیاسی و حقوقی کشور، بر اهمیت نگاه جامع در قانون گذاری و ضرورت تنقیح قوانین با توجه به روزآمد شدن مسائل کشور تاکید کرد. همچنین احمدیان از ارتباط کاری دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی با مجلس استقبال کرد.

منبع:خانه ملت 

انتهای پیام 

کد خبر 14504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =