کد خبر 14704
۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۹

سرمدی واله:

در تابستان امسال مردم اسدآباد تشنه آب شرب هستند

در تابستان امسال مردم اسدآباد تشنه آب شرب هستند

نماینده مردم اسدآباد در مجلس با انتقاد از قطعی آب شرب و برق کشاورزی حوزه انتخابیه گفت: با وجود پیش بینی های قبلی در تابستان امسال مردم اسدآباد تشنه آب شرب هستند.

به گزارش خبرنگار نمایندگان، کیومرث سرمدی واله نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۴ تیرماه) مجلس در تذکری خطاب به وزیر نیرو با انتقاد از عدم تامین آب شرب برای مردم اسدآباد گفت: با وجود پیش بینی این مشکل و تامین اعتبار از محل اعتبارات تنش آبی، تابستان امسال شاهد قطعی آب در منطقه اسدآباد و در شهرستان های این منطقه هستیم.

وی افزود: ماه های آتی شاهد عبور مسافران عتبات عالیات و اربعین حسینی از این شهرستان هستیم و مشکل آب شرب پاسخگوی نیاز مردم اسدآباد نیست، چه برسد مسافران عتبات و اربعین.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس یازدهم در تذکر دیگری خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت: طرح جامع شهر اسدآباد ۷ سال است که معطل مانده و مردم در ساخت و ساز دچار مشکل شده اند، همچنین به وزیر جهاد کشاورزی و نیرو متذکر می شوم با وجود قانون عدم قطع برق کشاورزی و صنعتی در زمان تنش برقی، امروز شاهد قطع چندین ساعته برق چاه های کشاورزی و رو به زوال قرار گرفتن کشاورزان منطقه در کنار مشکلاتی نظیر گرانی نهاده و تجهیزات کشاورزی هستیم که لازم است قانون در مورد کشاورزان مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام

کد خبر 14704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =